Followers

Saturday, January 01, 2011

~Selamat tahun baru~


Salam...

First entri aku thn 2011..rasanya tak terlambat lagi aku nak ucapkan happy new yer utk korang semua...tak de apa nak diceritakan..moga2 tahun baru 2011 ni akan lebih bermakna dari tahun2 lepas..

ari ni hubby aku keje..nak cari duit lebih katanya..yelakan..perbelanjaan makin bertambah..so wajib la berusaha keras ye tak...aku n anak2 duk kat umah jerkla..nak gi jejalan, aku sorang nk bawak dorang berdua ni rasanya tak cukup kakitgn..mau tak terkawal nanti...dari huru hara nanti baik duk umah jer...keylaa..tak leh nak taip panjang2..anak2 aku sibuk duk nak menaip gak..apa pun Selamat Tahun Baru utk Korang semua...semoga apa yg kita impikan akan jadi kenyataan insyaallah...

0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails