Followers

Tuesday, January 04, 2011

~Minyak Naik Lagi~

Kul 12tgh malam kang..start la harga baru petrol RON97...harga petrol RON95 kekal..tapi aku ada dgr2 laa..walaupun harga petrol RON95 murah berbanding RON97 tapi Kilometernya lebih kurang jerk...yeke? mungkin betul kot...org dah tahu RON97 ni lebih menjimatkan sbb tula naik lagi 10sen..*memandai je aku kan..heheh...tapi aku tak tahula kiraannya macamana...


Isi minyak full..duit dalam wallet dah E..hehehe

Sebuah portal berita semasa, Malaysiakini malam ini telah melaporkan bahawa harga petrol RON97 akan dinaikkan 10 sen lagi kepada RM 2.40 seliter berkuat kuasa tengah malam ini, mengikut sumber.

Bagaimanapun harga petrol RON 95 dilaporkan akan kekal tidak berubah pada RM1.85 seliter.

Pada 1 Nov lalu, harga petrol RON97 dinaikkan 5 sen menjadi RM2.15 seliter dan akhir bulan yang sama ia dinaikkan lagi 15 sen lagi kepada RM2.30 seliter.


Source: Kerajaan terpaksa naikkan harga Petrol RON97 - MiLo SuaM http://milosuam.blogspot.com/2011/01/kerajaan-terpaksa-naikkan-harga-petrol.html#ixzz1A56GgHDO



*Image frm google
*Info frm Milo Suam

4 Komen Sahabat Saya:

irwanpauzi said... [Reply to comment]

nampak gayanya pakai basikal lah lepas nie...boleh jadi ala-ala jepun cikit...apa mcm..ok tak?

Sricahaya said... [Reply to comment]

@irwanpauzi

bagi tmpt keje yg dekat ok laa..bg yg sejam perjalanan..mau krem kaki kayuh basikal..hehehe

kalau rajin kayuh ok gak..sihat sikit badan pagi2 excercise..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

minyak makin naik barang semua naik, gaji biler nak naik?

Sricahaya said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥

tu la kan..gaji tak naik2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails