Followers

Thursday, January 20, 2011

~Happy Anniversary To Me & Hubby~



Baru sempat nak bt entry..pg tadi bz skit..coz mlm ni nak bt kenduri doa selamat sempena adik ipar aku pregnant dah 7 bln..semoga semua selamat...

Ari ni genapla 5thn usia perkahwinan ku dgn my hubby...dlm tempoh lima thn ni byk dugaan dan cabaran yg kami harungi bersama..semoga kami lebih tabah mengharungi dugaan dan cabaran akan datang...dan dlm tempoh 5thn ni jugak aku dikurniakan 2 org cahayamata perempuan..*perlu tambah lagi ni..takde lagi bby boy..hehehe semoga kakak n adik jadi anak yg solehah n hormati org tua...amin..

Bt abg..

"Selamat Ulangthn Perkahwinan yg ke5...semoga kita berkekalan dan bahagia sehingga akhir hayat..amin.."



Gambar 5thn lepas..dihari persandingan..
kuruskan time ni...hehehe

bersama pengapit..sepupuku Intan Norashikin..

Posing...

Candid...




dan ni pic sekarang...dan gemuksss..haha

6 Komen Sahabat Saya:

MummyEcha said... [Reply to comment]

happy anniversary kak...moga rumah tangga yg dibina ini sentiasa mekar hingga akhir hayat......

alyyani said... [Reply to comment]

happy 5th anniversary tuk awk and hubby. tak gemuk la. maintain je tu :)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@MummyEcha

tima kasih...amin..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@alyyani

yeke..naik gak tu..hehe

.:Mrs. Engineer:. said... [Reply to comment]

happy anniversary k.shida... :)

btw, kne buat eh kenduri doa selamat utk 7bulan?uhu

Sricahaya said... [Reply to comment]

@.:Mrs. Engineer:.

Thank's IL..

rasanya tak bt pun tak pe kot..
tapi bg family akak..bila pregnant anak sulong biasanya kitaorg bt..kalau org dulu2kan lenggang perut ke apa tah..tapi skg ni bt kenduri doa selamat je...doa biar semuanya selamat..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails