Followers

Monday, January 03, 2011

~Rezeki Tahun Baru..~

Salam...

Hari ni aku cuti..anta kakak gi PASTI 4 thn..dia sibuk nak sekolah..nak sekolah..pg tadi anta dia ngan bt pendaftaran sekali..tapi kejap je laa..dah selesai pendaftaran blh balik..esok baru start belajar...pg tdi tgk dia ok je..tak nangis pun...tak tahu la esok cam ne..

Ni baru berkesempatan tgk blog n nuffnang...alhamdulillah check2 nuffnang ada lagi satu BE..tq Mr Nuffnang..tgklaa..RM nya pun tak seberapa....tapi ok la tu kan..sikti2 lelama jadi bukit..nanti leh la beli hp nokia yg kat bawah tu..hhihi


BE yg pertama...


BE yg kedua...Tq Very Much..

6 Komen Sahabat Saya:

MummyEcha said... [Reply to comment]

bestnye dpt relax2 kat umah heheheh.....
X per ka.....sikit2 lama jd bukit...:)

rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

alhamdulillah, rezeki tahun baru ye..rina dah lame tak bukak nuffnang..

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

dapat duit nuuf jangan lupa belanje aku ciken cop yg hari tu

Sricahaya said... [Reply to comment]

@MummyEcha

relax tu tak la relax sgt..hehe
tu laa..sikit2 lelama jadi byk kan..hehe tapi berbulan la kot..hihi

Sricahaya said... [Reply to comment]

@rina a.k.a jaijina

alhamdullillah rina..sekali bkak mesti berpuluh2 tu..hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

nak makan chiken ckop tu tak yah tunggu duit nuffnang..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails