Followers

Monday, January 31, 2011

~Isnin yg Dingin..~

*image frm google
Salam..

Dua ari sudah aku tak update blog..keadaan tak mengizinkan aku nak update..ari ni baru berkesempatan aku nak update..cite pasal family day pun aku tak publish lagi...ada duk kat draf tu haa..byk tul nak kena edit..heheheh...nanti la, dah siap aku publish yerk...heheh....ari ni 31hb Jan..last day for this month..so, keje2 aku dah sedia menunggu utk disiapkan..tapi mood utk bt keje blm mari lagi..aduiii...dah la hujan2 ni, sejuk, kemalasan tul nak bt keje...tapi kalau aku tak bt sape lagi nak btkan..aku gak yg nak kena siapkan..lain la kalau aku tak bt ada org baik hati nak tlg siapkan...huhuhu...

Dari malam semalam smp la skg ni hujan turun tak berhenti2..tak la lebat..sekadar renyai2..
cuaca pun mendung je..sejuk tok sah ckp laa..tak penah2 abg aku mandi air panas,pagi tadi dia minta suh btkan air panas utk dia..hehehe..sejuk katanya..btkan laa..pastu siapkan sarapan sekali utk beliau..sejuk2 ni dah tentula laparkan...

Kakak n adik masih tdo lagi, angkat dorang pg tadi celik mata pastu tdo balik..yela kan, masih awal lagi kul 6.30pg abg aku dah anta gi Ijok..tadi dlm kul 8 lebih aku tel mak aku tanya kakak cam ne gi sekolah..alhamdulillah laa dia ok jerk..senang je gi mandi n siap2 utk gi sekolah..tkt gak cam2 peelkan...maklumlah dah dua hari cuti..hehehe..harap2 dia tak boringla gi sekolah ni..

ermm..keylaa..nak cari mood utk siapkan apa yg patut...bw mana yg sempat dulu ker baru bt keje..hahahah...daaa

0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails