Followers

Friday, November 12, 2010

~3 thn sudah..~



" SeLaMaT HaRi LaHiR SaYanG MaMa...semoga dipanjangkan umur, diberi kesihatan tubuh badan, dimurahkan rezeki, dan semoga menjadi anak yg solehah ye sayang...jgn nakal2..sayang adik ok...mama, ayah ngan adik sayang kakak sangat2..."




pagi tadi kakak bgn je tido, mama ucapkan selamat hari lahir kat kakak..mata kakak terkebil2 jerk pandang mama..tak tahu la kakak fhm ke tak atau pun terkejut agaknya pg2 dah dengar ucapan dari mama...tak pun mgkin kakak blm fhm lagi apa itu Selamat Hari Lahir...

Bila tanya kakak nak apa..tahu lak dia jawab kakak nak hadiah..hehe..nanti mama carikan yerk...tapi mama tak tahu nak hadiahkan kakak apa..mama tanya kat kawan2 mama kat SINI pun tak terjawab..mgkin kawan2 mama pun tak de idea gak kot..xpelaa..nanti tghari mama try cari..kot2 laa jmp hadiah bt kakak..

*walaupun sekarang ni kakak tak tahu baca...bila dah sekolah nanti mama tahu kakak akan baca blog mama ni nanti..cewaahhh..


20 Komen Sahabat Saya:

echa said... [Reply to comment]

happy besday kakak.....moga jadi ank yg terbaik buat mama dan ayah..:)senyum2 selalu.

E.d.Y said... [Reply to comment]

happy burthday to her..dah besar jgn lupa tolong mama kat dapur..huhu

Sricahaya said... [Reply to comment]

@echa

tq auntie echa..amin..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@E.d.Y

tima kasih acik edy..sy rajin la tolong mama..rajin tolong sepah ngan tolong kemas..hehehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

cepat je masa berlalu kan...happy birthday semoga mebjadi anak yang solehah k...

Sricahaya said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥

tima kasih acik anje..insyaallah..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

happi besday afiqah..semoga kakak menjadi anak yg solehah, dgr cakap mama & papa ya..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@az rina a.k.a jaijina

tima kasih auntie rina..insyaallah..

.:Mrs. Engineer:. said... [Reply to comment]

happy besday kakak...k.shida smpi kn kt die eh... :)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@.:Mrs. Engineer:.

tima kasih il..nanti akak smpkan kat dia..hehe

aiDieNa said... [Reply to comment]

Happy birthday kakak.. semoga menjadi anak yang dibanggakan mama dan ayah.. membesar sihat dan cerdas.. amin..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@aiDieNa

amin...tima kasih acik aidiena..

Zaidah said... [Reply to comment]

appy besday semoga jadik anak yang solehah...

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Zaidah

amin...syukran ye k.zaidah..

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

Afiqah Umairah yang disayangi,

Kau ibarat permata buat orang tuamu. Lahirmu disambut penuh kesyukuran lantaran dikau cahayamata pertama.

Ketawa dan tangismu umpama irama dan lagu. Marah orang tuamu bukan bermakna benci, malah itulah kasih sayang yang tak pernah berbelah bagi.

Petah tuturmu penuh jenaka menghiburkan. Kau anak yang bijak, yang bisa membuat sesiapa sahaja jatuh sayang padamu.

Umairah yang dikasihi,

Kelak kau dewasa, dirimukan menjadi anak yang solehah. Doamu buat orang tuamu takkan pernah surut.

Sebagaimana ibu dan ayahmu menitis airmata duka dan gembira tika membesarkanmu, begitu juga kau harus balasi pengorbanan mereka.

Jangan kau pernah merasa sengsara demi menggembirakan hati orang tuamu, kerana di situ kelak kau kan dakap kunci syurgamu.

Semoga kelak kau menjadi pemandu orang tuamu meniti siratulmustaqim menuju bahagia yang tiada akhirnya.

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

syukran jazilan bonda ummu..insyaallah

*sebak lak aku baca ko punya madah ni mu..huhuhu..

E.d.Y said... [Reply to comment]

haha...macam tu la gaya budak 3 tahun..sepah mmg satu kawajipan...

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

ko ni...cam tatau aku mmg jiwang tanpa karat, hehe.
kire aku berjaya la sbb mmg target nak sebakkan ko :p~

Sricahaya said... [Reply to comment]

@E.d.Y

tulaa..takpelaa..kecik lagi kan..nanti dah besar sendiri sepah sendiri kemas..hehehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

ko kan mmg pandai madah berhelah..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails