Followers

Wednesday, November 03, 2010

~Warkah Buat Kekasih~

Tipah ingin memutuskan perhubungan dgn boyfriendnya. Disebabkan nak berlagak sedikit, dia pun menulis surat dalam bahasa Inggeris. Surat tu macam ni bunyinya...

" Hi! My motive write this letter is to give know you something. I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think cook-cook. I know i clap one hand only. Correctly, i have see you and she together at town with my eyes self. You always request apology back. I don't trust you again!!! My friend speak you play three wood. Now I know you correct correct play three wood. So, i break off to pull my body from this love triangle. I know this result I pick is very correct, because you love she very high from me. So, I break off to go far from here. But I always love where also I live....Safe live..."

From Tijah.



*hahahah..nak tergelak baca..korang fhm tak? ada ke org tulis surat cam ni ek???



8 Komen Sahabat Saya:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

hehehe...akak pun baru wat entry bahasa inggeris lite2...

Zaidah said... [Reply to comment]

hahaha...saya tak percaya kat awak...kawan saya kata awak main kayu tiga....hahahaha

r|nA @ ja|j|na said... [Reply to comment]

hahaha, lwak lah tijah ni..tak tahan betol ayat² dia, wakaka..

Sricahaya said... [Reply to comment]

cik mot: a'ah..baru baca..terror akak berbahasa.. :)

Sricahaya said... [Reply to comment]

zaidah: tu la tu..play three wood..hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

rina: kita yg baca ni pun cam tetiba tak fhm bahasa dia..hehehe

lia said... [Reply to comment]

susah sgt nak paham kan he3... len kali, tulis bm jer, senang cter...

Sricahaya said... [Reply to comment]

k.lia: heheh..tu la tu..nak ex punya pasal..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails