Followers

Thursday, November 25, 2010

~UV Tertinggi~


Pg tadi aku tgk Nuffnang, selalunya bawah 50UV je sehari..paling banyak pun 72 UV..semalam pecah rekod..uv aku naik mendadak...216UV...dah aku tgk lak rujukan pautan dari mana....byk yg baca pasal arwah k.aishah..thank's ye korang..singgah blog aku yg tak seberapa ni baca entri..aku sgt2 hargai..



17 Komen Sahabat Saya:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

tahniah k...cayok2

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

uv akak semalam pun banyak...dah dua hari gini...takut plak ngan blog sendiri...
mana tah datang reramai gitu...heheh

Sricahaya said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥

thank you anje..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@ciK mOt ©™

hehe..sy terkejut gak la pg tadi..tetiba naik mendadak..
akak dah mmg byk..tentu lagi byk..hehe

MummyEcha said... [Reply to comment]

tahniah akak.......saya nie still x faham lagi pasal nuffnang..tengah dok belajar2 hehehehe........

Ilyani said... [Reply to comment]

wow...congrates k.shida... :)

Fadzlin said... [Reply to comment]

hihi,congrats my dear...:)

Ummi said... [Reply to comment]

salam kenal..bace juga kisah k.aisyah..sangat sedih bile teringat anak2 dia..

KINA said... [Reply to comment]

kina punya naik pun sbb arwah kak aisyah punya news tu....

Sricahaya said... [Reply to comment]

@echa

thank you echa..akak pun tak fhm sgt..:)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@.:Mrs. Engineer:.

tima kasih..tak leh lawan lagi IL punya uv

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Fadzlin

tq lin.. :)

r|nA @ ja|j|na said... [Reply to comment]

ye, usaha tangga kejayaan..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@az rina a.k.a jaijina
tq rina..:)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummi

salam kenal kembali..
siankan..allah lebih sygkan k.aishah..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@KINA

tu laa...naik mendadak..

missrivebell mumun said... [Reply to comment]

yeah tahniah..
chaiyok chaiyok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails