Followers

Friday, November 19, 2010

~Nak Makan Ni....~

Sejak akhir2 ni byk tul tekak aku ni teringin nak makan...hahhaha...ari tu teringin nak makan Kek Buah Kukus..tapi tak de masa lagi nak bt..raya haji ari tu bt Kek Coklat Moist..bt dua adunan..kejap je hbs..

Ari ni teringin lak nak makan ni...encik abg..bila mau belanja makan ini pizza..huhuhu..

dah...korang jgn nak pk mcm2 yer....tak de org dalam perut aku yg teringin...ni tekak aku yg teringin..hhehehe...

tgg adik besar sikit dulu baru pk next baby..hihihihi


14 Komen Sahabat Saya:

lia said... [Reply to comment]

errr aci x akak kata x sedap? da try masa mak belanja adik bongsu sbb upsr last week...

akak rasa dominos g sedap... secret flav-chicken... ulang yg tu tetiap hari pon boleh ;p

Sricahaya said... [Reply to comment]

@lia

yeke k.lia..rasa pe? muak ek??
kat sini tak de dominos..rasanya paling dekat pun kat kepong..

tak pe2..hjg mgg leh cari..hehehe

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

aku baru nak teka ada muhd afiq lak. takpun afiqah 3rd, haha

Zaidah said... [Reply to comment]

klu tak sedap kena cancellah....

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

pandai la ko..blm masanya lagi..aku dah agak..mesti ko akan pk ke situ..huhu

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Zaidah

tu la tu..tapi tekak org lain2..kena rasa sendiri dulu..

Ena said... [Reply to comment]

salam..

eheheh..
tu la kdg bila cakap teringin jekk mula la org ingt ada isi kan!.. hihi..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ena

tu la tu..coz ibu mengandung je yg selalunya teringin..hihihi

Affan Ruslan said... [Reply to comment]

dah lama tak makan pizza hut

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Affan Ruslan

jom makan jom..hehe

E.d.Y said... [Reply to comment]

nak jugak la..tp macam banyak sngt je..huuh

Sricahaya said... [Reply to comment]

@E.d.Y
apa yg byk sgt?? cheesenya ke?

E.d.Y said... [Reply to comment]

a'ah...gemuk nnt..haha

Sricahaya said... [Reply to comment]

@E.d.Y

mkn sekali tak gemuk mana pun..hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails