Followers

Monday, November 29, 2010

~Minum Petang~

Ptg2 cam ni sedap makan cokodok ngan minum air panas2 ye tak..dah la ptg2 cam ni hujan..mmg best dpt makan cam tu kan..hehehe.. itula yg kitaorg makan kat opis ni...pg tadi ada membe opis bawak nangka, tapi nangka kan angin..nak makan pun cam takut2 je..sekali tu, tghari tadi ada sorang kakak ni bt cokodok nangka...nangka tu di potong dadu, campur ngan tepung..haaa..bila dah masak sekejap je habis...laku tul...sedap lak tu..hehe


Cekodok Nangka..
frist time aku makan..sedap gak..



12 Komen Sahabat Saya:

Amy Syaquena said... [Reply to comment]

salam..

sedapnya tapi sayang amy x leh makan , nangka tue angin perut amy sensitif sangat dengan maknan yang berangin nie..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Amy Syaquena

tu la..nangka mmg angin..sebb tu la membe kat opis ni goreng..bila goreng anginya dah kurang..

LYaFRINA said... [Reply to comment]

kalo nagka lya suka sgt mkn y fresh.. tp sgt2 alah.. msti jd sesak nafas, kalo kat sini biasa cempedak teluk tepung.. sedap.

NaniE said... [Reply to comment]

FIRST TIME DENGAR..HIHI

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

sata goreng ada, nak? ko kenal ke sata? ada org eja 'satar', tapi sebut sata je

Sricahaya said... [Reply to comment]

@LYaFRINA
pagi tadi yg fresh la tu..tapi masing2 tkt angin..tu yg goreng..kurang sikit anginnya..
cempedak pun sedap gak kan kalau goreng..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@NaniE
tu la kita pun first time dgr n rasa..tapi sedap..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

ishh..apa lak tak kenalnya sata tu..dia rasa cam ikan kan..kat sini ada gak..RM2 secucuk kot..

lia said... [Reply to comment]

sajer jer tau... wat perut akak berkeroncong kat cni wakkaakaaa.... dapat gu dgn air teh o panas, perghhhh...

Sricahaya said... [Reply to comment]

@lia

hehehe..yeke..balik harus bt ye kak..hehehe

Fadzlin said... [Reply to comment]

hii..cekodok nangka,mmg xpnh terpk psl cekodok ni.slalunye org wt cempedak goreng je,pdhl adik beradik je 2-2 buah ni kn!:)

nnt nk g umh Shida la, nk suh Shida wt cekodok nangka.cekodok ni kalo org wtkn mmg sedap aje..nak2 mkn ramai2 atas meja sambil nyembang2.memang layan!!!;)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Fadzlin
blh...nak datang bgth..nanti bkn setakat cekodok nangka jer..makanan lain pun kita leh btkan..hehe

cubalaa..sedap tau..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails