Followers

Monday, November 01, 2010

~Barang ITU Dah Sampai~

Salam..

Kesimanbungan dari Entry ini...barang yg aku order dari internet ari tu dah smp, smp ptg ari jumaat..tapi tak smpt nak bt entry..cepat gak arr smp..aku order ari khamis ptg..ptg jumaat dah smp..sehari jerk..jom tgk apa bendanya...ehehhe

Bungkusanya...

Dalamnya....

Ini la dia...benda ni mmg dah lama aku idamkan...


Tadaaaaa.....ini lah dia benda tu...warna hitam menawan...

Dalamnya...lpas ni leh la bawak gi memana..beg yg sedia ada dah naik lunyai...hehehe
PS: Kalau ada sesapa nak beli beg online atau barang pape je laa..leh la beli online kat SINI

8 Komen Sahabat Saya:

MummyEcha said... [Reply to comment]

ini n3 lepas yg akak ckp tu kan????saya pun tengah dok mencari beg cam gini...yg ada dah calar2 kat dpn.naik buruk dah....cantik beg nie.

Sricahaya said... [Reply to comment]

echa: a'ah..tula..beg akak yg ada tu dah naik lunyai..tu cari beg baru yg tahan lasak..

Umiey said... [Reply to comment]

salam sricahaya, wahhh bestnyer..cantik.
bl mana?

Sricahaya said... [Reply to comment]

umiey: tu la..mmg dah lama mengidam beg tu..beli online jerk..kat bawah sekali tu saya ada letak sekali link dia..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah cantiknya...baru aim nak beli beg camni...ok tak...kalo ok kiter pun nak beli satu la...how much ye

Sricahaya said... [Reply to comment]

anje: ok..leh la bawak gi jejalan..kalau kena ujan pun tak basah laa..harga beg sekali ngan post laju RM65.00.. :)

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

aku baru bawak member gi cari beg kat area chowkit. murah2 beb. tapi aku tak beli la pasal aku miskin.
nak beli yg harga 65, jauh sekali :(

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummu: elelelele..yela tu...:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails