Followers

Tuesday, January 18, 2011

~Patah Tumbuh Hilang Berganti~


Pagi tadi saje check nuffnang..ada satu iklan dah jadi ME..iklan Buena Vista The Green Hornet kat SS, start iklan 6hb Jan 11 smp hari ni 18hb Jan, tak smp dua mmg pun..kejap sgt..Rm yg aku dapat pun beberapa sen jerk..sedih tul..tak sempat nak naik bebanyak..dah jadi ME..kalau ikutkan tinggal 4 iklan je kat BE tu yg tgh running..tp bila aku kira balik ada 5 iklan..bila perhati bebetul ada iklan baru yg nuffnang bagi..senyum balik smp ketelinga aku..hehe iklan baru ni iklan dari Buger King New Promotion kat SS..tq Mr Nuffang..tq very much..walaupun sikit, aku bersyukur dgn apa yg ada..


4 Komen Sahabat Saya:

[leily.laily] said... [Reply to comment]

tahniah mama afiqah.. =)
sy nyer thn ni lom dpt2 pepe BE pun, huhuhuhu.. nk jugak, nk jugak.. ;-/

Sricahaya said... [Reply to comment]

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

Tq Ummi Alya..insyaallah nanti dapat la tu..

Mrs. Simplicity said... [Reply to comment]

ok la tu. saya ni, tatau la. huhu... daftar tp tak penah jenguk2..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@alyyani

try la check mana tahu dah leh cash out..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails