Followers

Wednesday, October 20, 2010

~20.10.2010..~

Salam...

Cantikkan tarikh hari ni..aku ingat tak de yg nk nikah ari ni..rupa2nya ada satu pasangan yg nk nikah ptg nanti..padahal baru je amik kursus kahwin ahad sudah..mgkin sbb tarikh ari ni tarikh yg cantik utk dijadikan ingatan sepanjang hayat..

Ari ni aku keje walaupun keadaan anak aku blm pulih sepenuhnya...coz cuti tggl dua hari je lagi sehingga Dis 2010. Tp Alhamdulillah nampak berkurangan walaupun still batuk2 lagi.

Adik, aku anta gi umah pengasuh, kakak tggl dgn wan dia ( mak aku )..pg tadi kul 3.30pg badan adik panas balik..aku terus bg dia makan ubat, basahkan kepala, lap2 badan..rasa badan kakak, panas gak, tapi tak sepanas adik..aku pun lap2 badan kakak dan basahkan kepala kakak..mmg aku tak lena tdo mlm tadi..nak kejutkan abg, rasa cam kesian lak..takpelaa biar aku je yg jaga, lagi pun aku keje kat opis je..kalau ngantuk leh lelap kejap2..abg keje runner, tkt bila drive mengantuk lagi susah..


Pagi tadi aku smp opis lambat sikit..siap2kan kakak n adik dulu,lapkan badan dia, tukar baju, btkan susu, bg makan ubat..dorang dah siap baru hati aku senang nak gi keje..smp2 opis, aku dgr pengumuman dari Masjid sebelah opis ada org telah kembali ke rahmatullah..bila dgr betul2 rupa2nya isteri bekas staff kat sini (Wak Amir), isteri Wak Amir ni mmg skt, asalnya sakit darah tinggi jerk, masuk hospital sbb tekanan darah tinggi sgt smp tak leh baca..pastu terus berkait2, sakit buah pinggang ngan saspek sakit jantung...semoga roh beliau ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dah beramal soleh..amin..

Al-Fatihah....

ps: semoga anak perempuan beliau kuat dan tabah..dah la nak peksa..tkt tak leh nak bt time peksa nanti..

9 Komen Sahabat Saya:

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

innalillahiwainnailaihiraji'un

echa said... [Reply to comment]

Al-Fatihah Buat keluarga Wak Amir.....harap dia tabah dlm menghadapi situasi ini.

az rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

harap² kakak & adik cepat baik dari demam tu..

al fatihah juga buat arwah..takziah untuk Wak Amir & keluarga..

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummu: dah tima masanya..masa kita tak tahu bila..

Sricahaya said... [Reply to comment]

echa: tulaa..hrap2 macam tu laa..mesti dia terasa keseorangan lps ni..

Sricahaya said... [Reply to comment]

rina: tq..hrap2 cam tula..rindu nak tgk dorang bermain, sepahkan rumah..huhuhu

tq rina..

naniE said... [Reply to comment]

cun kan tarikh..?
saya pun taktahu lagi bila..haha, malas nak fikir..hihi

Sricahaya said... [Reply to comment]

nanie:tu la tu..ada lagi tarikh cantik..11.11.11 or 20.11.2011 or 12.12.12 takpun 20.12.2012 pilih2..hihihi

Seri said... [Reply to comment]

takziah buat keluarga & sahabat arwah

Al-fatihah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails