Followers

Monday, October 18, 2010

~Petua: Menghilangkan Sakit Kepala ~


Salam..

Korang selalu sakit kepala tak? aku tak la selalu..tapi kalu dah sakit kepala..mmg tak leh nak wat keje laa..aku kalau sakit kepala, makan panadol dua biji, masuk bilik, bukak aircond, tdo..smp bgn sendiri..jgn sesapa kejut..biasanya lepas tu mmg ok dah..

tadi ada baca satu majalah ni..dia bg petua utk hilangkan sakit kepala..tak tahu la berkesan ke tak..kalau korang nak cuba leh gak..mana tahu berkesan lak kan..jom baca bawah ni..

Bagi menghilangkan sakit kepala dgn cepat, caranya adalah dgn menggunakan bawang putih. Ambil sebiji bawang putih, hiris nipis dan tampalkan pada kanan dan kiri pelipis kepala. Biarkan semalaman dan bawang tadi akan menyedut bisa pada kepala anda. Sakit kepala akan hilang pada keesokan harinya..insyaallah

senangkan? haa..leh la cuba pas ni..

2 Komen Sahabat Saya:

az rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

boleh cuba petua ni..sekadar mencuba kan tak salah, kalau mujarab alhamdulillah..tak mujarab pon tak rugi..

rina mmg selalu kene sakit kepala..

Sricahaya said... [Reply to comment]

rina: kalau mujarab alhamdulillah laa..tak yah la makan panadol tiap kali sakit kepala ye tak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails