Followers

Monday, October 18, 2010

~Dugaan...~

Gambar smgg lepas..
Salam...

Ari ni aku balik keje awal, kul 3.30ptg aku gi bank masukkan duit hasil, kuar dari bank terus amik anak, kakak yg jaga anak aku bgth zahirah demam n batuk, umairah batuk2 nmpk cam semput...aku risau kalau dorang dah start batuk mmg amik masa utk pulih..nak makan pun dorang tak blh, sbb bila makan or minum susu, bila batuk jer habis kuar semua apa yg dorang makan..

Lepas amik tadi terus bawak gi klinik, utk adik, doktor bg ubat demam, batuk, dgn antibiotik, utk kakak lak doktor bg ubat paru2 dgn alahan..ubt batuk share dgn adik..harap2 esok berkurangan laa..ni adik baru je tdo, tu pun tdo nak kena dukung,bila aku baring or duduk dia nangis..dia nak suh mama dia tdokan dia smbil dukung n berjalan...aku pun ikutkan jelaa..bila dah lena baru aku masukkan adik dlm buai...Kakak tgh makan..dia nmpk ok sikit, walaupun tgk muka cam tak bermaya tapi masih aktif bermain..cuma bila kakak main cepat mengah n letih.. sbb batuk2..tadi dua2 dah makan ubat..kakak, bdn tak berapa panas..adik, badan dia panas betul..harap2 bila bgn pagi esok anak2 mama dah sembuh dan ceria seperti selalu ye syg...bkn apa, risau bila tgk dorang tak sihat..mgkin sbb cuaca skg ni kot yg membuatkan kesihatan dorang terjejas..

ps: Ya Allah Ya Tuhanku..engkau sembuhkan lah penyakit anak2ku..amin..

6 Komen Sahabat Saya:

E.d.Y said... [Reply to comment]

semoga cepat sembuh..kesian budak2 ni kalau sakit..mak ayah pun rasa tempiasnya...xtenang hati memikirkannya

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

ciannye umairah n zahirah
moge anak2 ko cepat sembuh

Sricahaya said... [Reply to comment]

edy:tq...tula,esk x thla nk keje ke x..

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummu:tq mu..amin..

Afne said... [Reply to comment]

kesiannya diorg. cpt sembuh k?!

Sricahaya said... [Reply to comment]

afne: tima kasih..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails