Followers

Thursday, February 24, 2011

~Pelakon lelaki popular dicekup JAIS~

HULU KLANG - Seorang pelakon terkenal bersama dua rakan serumahnya ditahan oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) setelah didapati bersekedudukan dengan dua wanita di tingkat 13 sebuah kondominium di Bukit Antarabangsa di sini semalam.
Pelakon berusia 30-an bersama dua lelaki dan dua wanita itu ditahan selepas didapati dalam keadaan mencurigakan serta tidak mempunyai sebarang ikatan muhrim.
Menurut sumber, tiga anggota penguat kuasa JAIS dan tiga anggota polis telah menyerbu rumah berkenaan pada pukul 6.45 pagi selepas menerima aduan daripada orang awam.
"Serbuan dilakukan setelah polis menerima maklumat terdapat beberapa individu dalam rumah melakukan perkara tidak bermoral dan mencurigakan," katanya di sini semalam.

*Siapakah dia??  korang cubala teka sendiri...huhuhuhu..biarlah rahsia...nanti kuar la tu kat tv..

* sumber kosmo

22 Komen Sahabat Saya:

MummyEcha said... [Reply to comment]

as salam akak..singgah baca n3 panas nie hehehehe.....saper la pelakon tu yer......kuang kuang kuang

Zaidah said... [Reply to comment]

memang pelakon tak bleh dijadikan contoh terbaik...hampeh...

Sricahaya said... [Reply to comment]

@MummyEcha

siapa dia? cuba teka...hehehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Zaidah

dah namanya pun pelakon kak..

rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

aiyo, sapelah agaknye tu eh?

Amy Syaquena said... [Reply to comment]

siapakah geranganya itu...jeng3x..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

saep?
sape?
aku nak thu jugak nama dia..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@rina a.k.a jaijina

Rina,Pelakon Lelaki popular..hehe
nanti ada la tu kuar tv..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Amy Syaquena

jeng..jeng..jeng...:)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha

Nanti kuar la tu kat tb..tak pun kat melodi..

alyyani said... [Reply to comment]

tak boleh nak teka. ramai sgt artis kat malaysia ni ;)

Noor Hady said... [Reply to comment]

ala aku tau..

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

sape wehhhh

habaq cepattttt

Sricahaya said... [Reply to comment]

@alyyani

hehehe..kalau bg klu mesti dapat teka..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Noor Hady

sape..sape..?? konon2 la tu..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

hehehe..nak tahu ker..?

Afne said... [Reply to comment]

ishh mendebarkan. any clue? pls..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Afne

Nak tahu clue yek?
Dia belakon dlm citer bagaikn PuTeRi..heheh..tahu? syyyhhhhh

zuanxi said... [Reply to comment]

sapa ek... suspen ni. syhhhh

Noor Hady said... [Reply to comment]

beego..cm ak xtau

Sricahaya said... [Reply to comment]

@zuanxi

:)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Noor Hady

hehehe...ko tanya kat dorangkan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails