Followers

Tuesday, February 08, 2011

~Banjir surut buaya timbul~

*image frm google


MUAR: Penduduk Kampung Tanjung Olak di Bukit Pasir terbabit dengan banjir sejak seminggu lalu digemparkan dengan kehadiran seekor buaya sejak beberapa hari lalu.

Reptilia itu beberapa kali muncul di permukaan air yang menenggelami lebih 300 rumah di kampung berkenaan.

Lebih menakutkan apabila penduduk melihat sendiri reptilia itu menyerang sekumpulan angsa, baru-baru ini.

Penduduk, Kamarudin Ahmad berkata, kejadian itu berlaku jam 7.15 malam kelmarin dan mulanya menyangka ia tunggul kayu.


*sumber hmetro

5 Komen Sahabat Saya:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

gerunnya...kita kalo time banjir memang takut nak mandi2, tapi tengok kat Tv selamba je ornag lain mandi kan...Hb kat sini

lia said... [Reply to comment]

Adei... Bak jatuh d timpa tangga sbb da banjir, xley blk umah, tima nak cuci rumah mesti takut2 sbb samada buaya tunggu, kadang2 ular pon boleh jadi

Sricahaya said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis

tu la tu..sonok tgk budak2 tu mandi..tak takut bahaya langsung..
tq anje..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@lia

rasanya..time2 banjir ni, cam2 binatang or bahaya yg ada...

Liza said... [Reply to comment]

Gerun jer rasa. Bahaya la kalao tengha-tengah maiin ayer, buaya dtg ngap!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails