Followers

Thursday, February 10, 2011

~Bezday MIL~

Salam..

05 Feb ari tu, bezday MIL..adik ipar aku yg bongsu cadang nak bt makan2 sikit utk bezday MIL, ari tu dia mengofferkan diri utk bt semua....dari beli kek, goreng mee, goreng kentang..segala persiapan dia yg buat..rajin adik ipar aku ni.. :)

Lepas maghrib kitaorg pun mulakan lah majlis..tak ramai pun, cuma adik beradik abg aku  jerk..tapi dua org tak de..sorang kuar gi kenduri kawin, sorang lg balik kg suami dia..MIL aku cam segan or malu2 nak potong kek, cucu2 dah tak sabar nak makan kek...hehehe

si kakak tak sabar2 nak tiup lilin, cam bezday dia plak yerk..


tgkla..masing2 mcm nk terkam kek tu jerk..dh x sbr dh..


 Nenek pun potong kek..umairah n sepupu dia efa bkn main suka lagi..siap tepuk tgn bila nenek dia potong kek...


Dah tak sabar nak makan kek..sementara Acik Ida dia potong kek, budak2 ni mkn bunga kat atas kek tu...



Bila Acik Ida dia dah potong kek, bunga atas kek tadi dah tak laku..dibuangnya..tak sedap kot..hehehe


Gambar ni kek yg kedua dorang makan..kek coklat kan..mmg suka la dorang..


ps: Semoga MIL dipanjangkan umur dan diberi kesihatan tubuh badan..amin..


4 Komen Sahabat Saya:

lia said... [Reply to comment]

s.c, nnt tingai email kat n3 teka umur tu yer... akak nk almt umah...

Sricahaya said... [Reply to comment]

@lia

kak, tak sangka betul jawapan saya tu..main hentam jerk..hehe

E.d.Y said... [Reply to comment]

happy birthday tuk MIL tu yer...sedapnya kek tu...

Sricahaya said... [Reply to comment]

@E.d.Y
tq, bro edy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails