Followers

Monday, February 07, 2011

~Bersiaran Kembali~

Salam..

Camner cuti korang? sonok cuti lama? mesti sonokkan..bila dah cuti lama, dah tentu ari ni cam bercinta nak gi opis ye tak?? hahahaha...sama la cam aku ni haa..baru cuti 4 hari, dah malas nak gi keje..nak tak nak kuatkan semangat, gagahkan diri dan lawan semua syaitan2 yg menghasut kata tak yah gi keje..hehe..

Si kakak ni pun tak tahu la nak gi sekolah ke tak?? tah2 sama cam mama dia, hahaha..dah lama cutikan..mesti mcm2 alasan nk gi sekolah..

Sebelum bt keje..dah tentulah amik semangat dulu tgk blog..hehehe..dah 4 hari aku tak tgk..rindu rasanya nak baca blog2 korang..ni tak sempat lagi nak bw..jap gi aku bw yerk, smbil2 bt keje sambil2 bw..blh gitu..?? hehehe

4 Komen Sahabat Saya:

lia said... [Reply to comment]

cuti... mana x seronok... g seronok kalauuuuu boleh sambung cuti kui3...

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

cuti sakan ko ye
keling raya ko pun raya
cina raya ko pun raya

berapa banyak raya daaaa

Sricahaya said... [Reply to comment]

@lia

mgg dpn cuti panjang lagi ye tak? kalau amik cuti isnin jadi 4 hari cuti..hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

bukan raya daaa...aku cuti jer..time cuti ni la amik kesempatan..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails