Followers

Thursday, February 17, 2011

~BE yg dah Jadi ME~



Lama tak bukak Mr Nuffnang...tadi bukak Nuff, rupa2nya byk BE aku yg sebelum ni dah jadi ME..skg ni tinggal 4 BE yg tgh running..yg beranak panah tu BE baru..tq ye Mr Nuffnang..sudi bagi iklan baru..kira byklah gak kan 4 BE..harap2 lama la 4 BE ni running kat sini...

12 Komen Sahabat Saya:

lia said... [Reply to comment]

he3 akak x penah dapat BE ni... ;p

Alin Marlini said... [Reply to comment]

Saya tak dapat2 pun BE ni...

Sricahaya said... [Reply to comment]

@lia

tak pe kak..insyaallah ada tu..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Alin Marlini

insyaallah dpt nanti..cuma cepat or lambat jerk.. :)

ibunaznoy said... [Reply to comment]

nak jugak!heeee..klik2 nuff skali..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@ibunaznoy tq kak..

ieda said... [Reply to comment]

dah malas akak nak cara hal nuff .. dah majuk huhuh

E.d.Y said... [Reply to comment]

dah lama xdpt BE...sedih..:(

MataHati @ MH said... [Reply to comment]

untung masih ada BE.. saya punya dah 2 bulan BE tak datang2.. huuu

Sricahaya said... [Reply to comment]

@ieda

jgn la majuk2..tu la tu...sy pun kekadang tak bape fhm ngan nuff ni..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@E.d.Y yeke..tak lama lagi ada la tu..tak pun yg ada skg ni dah byk kot..hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

@MataHati @ MH

yeke..nanti ada la tu...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails