Followers

Thursday, February 10, 2011

~Kakak Dah Semakin Pulih~

Salam..

Tadi aku call adik aku tanya keadaan kakak mcmn, adik aku kata dari pg tadi smp skg kakak tak muntah lagi..cuma sakit perut nak membuang jerk..time aku call tu dia tgh tdo..harap2 tak de la kesan2 sampingan yg lain..

Mlm tadi mmg aku tak leh nak tdo, tdo pun tak lena..dlm kul 4pg cam tu, kakak mintak susu, aku bt kan susu hbs satu botol dia minum, lapar agaknya..pastu dia smbung tdo blik..kul5 pg dia batuk2 muntah balik..aku bg dia minum ubat batuk ngan sapu vick kat dada dia..baru dia lena balik nak tdo..ngan aku pun terlena sekali, sedar2 dah kul 6.30pg..apa lagi, terus melompat bgn sbb dah lambat..kejutkan ayah, mandi solat, btkan air utk ayah, kul 6.50pg ayah gerak gi anta kakak n adik..

Skg ni aku rasa teramat2la mengantuk..rasa cam nak balik tdo kat umah jerk..hehehe...kepala pun dah weng weng jerk ni..ingat nak lelap seminit dua la kat opis ni.. * leh caya ke seminit dua..hihihi



Benda alah ni la yg si kakak ni makan..Silica Gel..



Mungkin benda ni menarik bg dia kot..aku rasa dia makan 2-3 biji , bila rasa tak sedap terus dia biarkan adik dia yg main..

ps: alhamdulillah lah kakak dah semakin pulih..cuma sehari dua ni kena pantau keadaan dia..


2 Komen Sahabat Saya:

mekchu said... [Reply to comment]

uisshh.. bahaya nyaaa.. mmg menarik minat budak2 benda2 mcm tu... lagi satu ubat gegat.. hadoiiii... get well soon :)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@mekchu

tu la tu..tapi skg ni si kakak dah serik dah..bila tunjuk benda tu dia dah tak nak dah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails