Followers

Tuesday, February 08, 2011

~Aktiviti anak2 di Kampung~

Salam..

Cuti ari tu aku blik kg hubby..bila kat kg,sonok la anak2 aku..bebas ke sana ke mari..tapi.......ada tapi tu..waktu pagi n petang jerk..selain waktu tu..kat dlm rumah jer laa..

Bila blik kg..ni la aktiviti anak2 aku..naik motor keliling kampung...bukan main sonok lagi dorang..kekadang tu smp ayahnya naik penat dah..tapi dorang ni tak penat2..tak pun kekadang tu gi gak Pantai Morib, amik angin pantai ptg2 n main kat taman...rumah MIL n Pantai Morib tu dekat sgt..5 minit je kot nk gi Pantai Morib ni...gambar kat bawah ni salah satu aktiviti dorang, pusing keliling kampung naik benda alah ni..apa tah namanya aku pun tak tahu..hehe



bersedia utk bertolak...adik sibuk dgn kasutnya..

pusing....


dah bape kali round pun tak tahu laa..


dah smp..budak2 tak nak turun..


kakak: ayah...last..last...hehehe

14 Komen Sahabat Saya:

Liza said... [Reply to comment]

Owh, naik tram ek? Bestnya. Untuk angkut buah kelapa ke tuh?

Zur@ZaRi said... [Reply to comment]

waaa... best nyer naik motor cam tue.. teringin plak nak meraser..
kompom anak2 happy kan..
kampung kat maner?

1 klik HB untuk kamu yer...

Afne said... [Reply to comment]

wahhh seronoknya!

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Liza

a'ah..yg utk angkut buah sawit..tram ek namanya?

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Zur@ZaRi

mmg dorang happy sgt2..pusing2 kg tgk lembu..leh je kalau nak naik sama..muat rasanya..hehehe

Kg hubby kat Kg Endah, Banting

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Afne

mmg seronok afne..smp tak nak turun budak2 tu..hehe

Fadzlin said... [Reply to comment]

wahaha,sonoknye dorang!abah lin dlu kn shida,lg naya,bwk kakak lin naik turun bas lompat2..jarang dpt nek bas sbb g mana ngan kete.

sudahnya evry ptg aftr blk keje je msti dia melayan kakak pusing2 naik bus lompat g bandar..bila dh sampai rumah & nk turun bas, kakak bole kata "nak lagi!" abah lak bole layankan aje..kalo kita la,ayayai!anak sulung la katakan,semua boleh!haha

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Fadzlin
rajinya abah lin layan kakak lin tu yer..naik bas lak tu..kalau skg la nak naik bas..tak sanggup rasanya..penuh ngan warga asing jerk kat dlm bas tu..

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

aku pun nak join sama main
best tu

E.d.Y said... [Reply to comment]

tiba2 rasa nak naik jugak..haha

Mama Kembar 3 said... [Reply to comment]

bestnya! itu yg buat bdk bdk lagi suka balik kg kan?

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

hahah...kalau nak join, jom la gi morib..hihihi aku bawak ko pusing2 morib..hehehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

@E.d.Y

nak naik jom laa..ada ruang tu..hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Mama Kembar 3

a'ah...ptg smlm pun si kakak tu dah tanya..bila nak blik kg ayah..kakak nak naik motor..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails