Followers

Tuesday, June 01, 2010

Sakit Kaki Tgn & Mulut.

Salam..

Korang baca tajuk tu mesti korang dah tahukan..ari tu kakak tak sihat, alhamdulillah laa kakak dah sihat sekarang..adik lak yg tak sihat..ari jumaat lepas time nak balik kg abg kat Banting, kakak sepupu aku tegur knp kaki zahirah merah2..bila aku tgk barula aku perasan..ni mesti kena sakit kaki tgn & mulut tu..so, tanya abg nak gi klinik kat sini(Ijok) ke atau gi klinik kat Banting? abg ckp gi klinik kat sini je la..so, terus kitaorg singgah gi klinik..bila jmp doktor, doktor kata yes..ni mmg sakit kaki, tgn & mulut..doktor cuma bg ubat antibiotik n ubat multivitamin utk kakak n adik..ngan suh duk umah jer..jgn gi tmpat2 public..sakit tu akan hlg dgn sendirinya..

Patutla, badan zahirah dedar je..bila aku rasa badan zahirah cam nak demam,cepat2 aku bg dia makan ubat..so, tak jadilah demam..jalan pun asyik la jatuh jer..rupa2nya kaki dia sakit..kakakdulu pun penah gak kena sakit ni..tapi alhamdulillah skjp jer dah hlg..ari ni, aku tgk bintik2 merah tu dah kurang..dlm mulut pun ada..tapi dah kurang gak la..skg ni mkn n minum pun dah nak dah..kalau tak mkn n minum pun tak nak..kalau korang nak tahu tanda2 sakit kaki,tgn n mulut..ni la tanda2 dia..


nasib baikla perasan awal..kalau dah byk baru perasan..sure kena tahan wad punya..huhu..



0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails