Followers

Thursday, June 17, 2010

1st GIVEAWAY a.k.a CONTEST

Salam..

petang2 ni aku nak join giveaway or contest..giveaway/contest ni anjuran k.anna, sesapa nak join leh la klik kat SINI yer... jom kita kira duit..duit syiling 50sen ngan duit kertas yg beribu riban..berapa la agaknya ye..byk tul RM50 tu..sampai mata aku dah nmpk byg2 RM dah ni..hihihi


1st GIVEAWAY a.k.a CONTEST

Duit Syiling ni aku teka: RM 188.50



Duit Kertas: RM25ribu ( waaa..byk tu aku teka..hihi )






5 Komen Sahabat Saya:

anna said... [Reply to comment]

ehh.. dah follow jugakk..

anna said... [Reply to comment]

salam.... thanks a lot join contest ni... time kasih jugak sbb sudi wat n3... heeh.. noted dah...

Sricahaya said... [Reply to comment]

sesama..entry simple jek tu..

anna said... [Reply to comment]

xpe.. asalkan ikhlas.. hargai sgt2...btw, same umur kite ni... anna lahir bulan 11.. heheheh.. sonoknye, dah ade baby ye?? anna baru jek kawen.. tgh tunggu & bdoa lagik.. heheheh..

Sricahaya said... [Reply to comment]

yeke..takpe..insyaallah ada rezeki tu, mana tahu dapat twins terus..hehe saya dulu pun kawin sethn baru dapat baby..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails