Followers

Wednesday, June 23, 2010

Birthday GiveAway!!!

Birthday GiveAway!!!

Salam..kali ni aku nak join Birthday Giveaway anjuran Mama. Mama bt Birthday Giveaway ni sempena Bezday anak mama Aimi Shafiqah dgn Bezday husband mama En Mohd Shaufik. Ha lagi satu aku nak bagitahu, mama ni ada blog lain, satu All About Baby dan satu lagi Resipiku, sedap2 resipi mama tau..so kalau korang nak tahu sila la terjah yer...


Buat: "AIMI SHAFIQAH n MOHD SHAUFIK"

"Selamat hari lahir, semoga kalian dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,diberi kesihatan dan semoga keluarga kalian sentiasa dirahmati dan dilindungi olehNYA...Amin..."



5 Komen Sahabat Saya:

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

aku ni pantang nampak contest kat entri ko, tangan gatal je nak pi terjah sama,ekekee

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

bila tengok hadiah, tak jadi la nak masuk, ekeke (ngengada tul aku ni) :p

Anonymous said... [Reply to comment]

tok..tok..tok..tuan tanah buat lawatan....
thanks 4 joining.....
Good Luck!! Tapi u layak dapat early bird prize tau.....

Sricahaya said... [Reply to comment]

waaa..yeke..thank you2..hihi

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummu, tak pelaa..hadiah bagi hanan..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails