Followers

Tuesday, June 15, 2010

Hari Pertama di Cameron Highlands..

Salam..

Alhamdulillah..semuanya berjalan ngan lancar..percutian selama 3hari 2 mlm yg dirancang ni sungguh seronok sekali..biasanya kalau dirancang mmg tak menjadi..tapi kali ni, alhamdulillah menjadi percutian kami sekeluarga...aku tempah apartment semgg awal dari tarikh percutian..tu pun byk apartment yg dah penuh..aku try cari kat internet..alhamdulillah ada apartment yg kosong, tu pun sabtu tghari ada org nak check in..aku sewa apartment di Tanah Rata, apartment Puncak Arabellah..mmg kat puncak bukit laa..sejuk betul...nak mandi pun tak lalu..nasib baik ada air panas..hihihi...jimat elektrik sapa duk sana, tak yah pasang kipas or aircond..

aku gerak dari rumah dalam kul 8pg smpai dalam 12 tghari, dalam 4 jam perjalanan...sampai2 rehat sekejap, pastu kitaorg yg perempuan ni, masak2 utk makan tghari..masak simple2 jerk..lepas tu solat, dah puas rehat..dalam kul 4 lebih kitaorg turun bawah, kakak dah sibuk ajak nak gi taman...kitaorg pun turun..mak ngan abah aku je tggl..dorang nak rehat...lama gak laa kita org kuar, siap gi pasar mlm kat berinchang..kul 7 baru balik..jom layan gambar...hihi


gambar sefamily...suka gambar ni..cantik..hihi


Adik..gaya cam org besar..


Kakak..asyik bukak tutup zip je..


Aku n adik2ku..

Seronok bermain..


nak main gak... :)


Peace!!!..

Kami...






Kami berempat..



Macam2 aksi..


Wajib ada gambar berdua..hihihi

habis sudah, part main kat taman..nanti sambung ari kedua ye..gi ladang strawberi, taman rama2 ngan naik Gunung Berinchang...



4 Komen Sahabat Saya:

lia said... [Reply to comment]

suka tgk anak dara berdua tu posing dgn sweater pink tu.... cute yg amat...

lamaaa sgt da simpan niat nk p cameron nak bawak mak tp xkesampaian lagi

Sricahaya said... [Reply to comment]

tulaa k.lia, kecik2 dah pandai posing..

gi la k.lia, sonok tau..saya pun bawak mak ayah n adik2 sekali,sesekali jalan..sonok..

akan datang, nak bawak family mertua lak.. :)

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

apsal tak cakap ko sewa kat puncak arabella tu.. owner dia kenalan baik family aku.. kalau tak leh diskaun sakan,ekeke

Sricahaya said... [Reply to comment]

laa yeke..mana aku tahu..takpe2 lain kali kalau gi, leh inform ko..hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails