Followers

Tuesday, June 01, 2010

Belajar Rajin2 Ye Sayang...

Salam...

ni cite malam semalam...baru sempat nak update...hehehe...aktiviti mlm biasalaa..lepas makan mlm, duk lepak2 tgk tv sambil layan anak2..yelaa...seharian dia kat umah orgkan..kita pun bekerja...time mlm laa kita nak main or melayan anak2..kakak pun sibukla cari beg dia..dialog ni antara aku n kakak...hehehe

kakak: mama...beg kakak mana?

mama: manalah mama tahu..kakak letak mana? cuba tgk kat bilik..

dia pun gi la tgk kat bilik..amik beg dia..pastu mula la operasi dia nak menulis, mengaler la kononnya...dia keluarkanla segala isi perut dalam beg tu..

kakak: mama..kakak nak tulis..

mama: tulis laa..nanti mama tgk kakak tulis..

yg si adik pun mula la terkedek2 datang nak mengacau kakaknya..

kakak: jgn la kacau...mama..tgk adik ni..kacau org...( ngan bahasa pelat dia la ye..aku tak tahu nak ikut gaya dia...hehehe )

mama : tak pela..adik pun nak tulis gak..kakak bg adik satu buku yer..tulis sama2..

kakak pun bg satu buku kat adik ngan pensil..adik pun beriya2 la nak tulis..siap menyiarap lagi..ishh..geram aku tgk...heheheh.. jom kita tgk gelagat dua beradik ni...



kakak khusyuk...


mengaler buku yg dah berwarna..sambil mengeja "A..a..yaa..yam..Ayam" pandai la plak mengeja ayam walaupun tak betulkan..bila aku suh eja AYAH...kakak eja cam ne tau.."A..a..yaa..yam..Ayah" hahaha..sama la plak eja ngan ayam..



siap ternganga lagi adik ni...



ni yg bt aku geram ni..tgk laa..cam budak dah besar jerk..ngan muka dia tu...ishhhh...geram aku...



nak menyiarap la tu..nak menulis...


ayah ajar adik menulis...hehehe


tgk la gaya dia tu..


cara dia pegang pensil...

cam ye..ye..je nak menulis yer..

kakak tgh kaler buku dia...




p/s: mama doakan moga2 anak mama ni jadi org yg bijak pandai yer..belajar rajin2 ye sayang....

0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails