Followers

Friday, June 25, 2010

Adik-beradik Berbaju Kurung

Salam..

Erm...kejap je kan dah ari jumaat balik..rasanya baru semalm hari Isnin..ari ni dah ari jumaat..rasanya baru je masuk bln jun, dah nak masuk bln julai..skg ni sekejap tul masa berlalu.. pejam celik pejam celik, anak pun dah besar, umur pun makin meningkat..ermm..apa la aku melalut tgh2ari jumaat ni..

Sebenarnya aku nak cite pasal anak dara aku, ari ni si kakak nak pakai baju kurung, pastu dia carikan sekali baju kurung utk adik dia..aku layankan jelaa...raya thn ni sedondonlaa kami sekeluarga berbaju raya..hehehe..sonok rasanya..jom tgk gelagat anak2 dara aku ni..


Lain Pesen lak kakak senyum..


Cam2 memek muka dia bt..tgkla tu, butang baju kurung dia dah hlg..dia gi gigit sampai putus butang baju tu..


bukan main suka si adik pakai baju kurung, first time pakai ni, baju sepupu dia punya..ngam2 lak tu..baju raya sok ikut saiz ni jerk, tapi labuh ngan besarkan seinchi 1/2 laa..bdk kan cepat membesar, tkt time raya sok tak muat lak nak pakai...

suka sengeh cam ni..

khusyuk tul tgk tv, nak tahu cite pe?? cite pe lagi kalau bkn cite Geng, Upin Ipin tu..cam2 riaksi muka dia..hehehe, yg tgh intai tu, tkt ngan bunyi Hantu Durian..si Sing tu..hehehehe

kejap je kan anak2 membesar..si ayah dah mula cakap "ma, adik dah sethn lebih.." aku pun ckp laa.."so....? biarlaa dia besar sikit..." hehehe..korang rasa apa motif dia cakap cam tu..hihihihi? sbrjelaakan..pantang anak dah besar sikit..hihihihi


3 Komen Sahabat Saya:

aiDieNa said... [Reply to comment]

Comel lar dia main intai² balik pintu.. kids are cute ;)

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

jangan lupa bulan julai hadiah yang sama besar ngan lori untuk aku :p

Sricahaya said... [Reply to comment]

aidiena: tula..mana2 kids mmg cute..

ummu: besar lori mainan eh..?? hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails