Followers

Saturday, June 26, 2010

Makan Di Aroma Ikan Bakar, Jeram

Salam..

Tgk tajuk kat atas, mesti korang dah tahukan...hehehe mlm semlm, (khamis mlm jumaat) kitaorg sekeluarga gi makan kat Aroma Ikan Bakar, Jeram..yg telah dibelanja oleh Andah kami, iaitu adik kembar bondaku..bondaku ni sebenarnya kembar, kembar tak seiras...mmg kenyang laa mlm tu, thank's andah..terima kasih daun keladi, ada rezeki leh belanja kami lagi..hehehe...jom tgk gambar


Aku tak de la nak amik gambar lauk satu2..tak sempat dah..hehe..ni gambar tgh mkn n selepas mkn..





Selera sungguh abg n adikku makan..hehe




diantara anak2 andah...




sedapla tu konon..hehehehe









Sempat berposing...


Sambil makan2 ni, kitaorg bt suprise utk adikku izzah ngan yg dah menjadi ayah..mgg lepaskan Hari Bapa..pastu 23hb Jun hari lahir adik aku izzah,so sambut sekali..senang..hehe



tulisan atas kek "Happy Father's Day to 3A, to Abah, Andah, Azizul & Happy Bezdah to E-Zah"


Sorang2 ptg kek, First abah aku..


Second, Andah aku..


pastu, abg aku..


Last, bezday girl Izzah..sengeh dia..


Lepas tu apa lagi..seisi berposinglaa..


Kek yg telah dipotong..


Satu pinggan, share reramai makan kek..dorang semua dah kenyang, si umairah je yg hbskan kek tu..dua kali tambah lak tu..



Adik pun tak ketinggalan..byk gak dia makan kek tu..




Lepas makan harusla minum airkan..ermm..comot tul adik...


sebelah bondaku tu, mak andah , sebelah mak andah tu anak dorang yg bongsu nama dia sama ngan adik, Zahirah gak..adik beradik aku tak de yg kembar..ank andah pun tak de yg kembar..so, org takde yg kembar, nama yg kembar..hihihi


Adikku anis..



Shahmina & Anis.



Aku n Anis..ramai org kata muka kitaorg sama..hehe..nampak sama ke? sblm kawin dulu nampak samalah kot..dah kawin ni dah tak sama kot..hehe

mestila adakan gambar Wife n Husband ni..


Ni adik aku azmi n wife dia..


Zahirah, suka tul lari sana lari sini..bebasla katakan..aku je risau tgk dia..dah la lesen L lagi..tapi lagak dia cam org dah besar jer..



Korang perasan tak ada sorang adik aku tu gambar dia tak de..kalau tak dia laa paling suka berposing..hehehe..mlm tu dia kata dia kurang cun..hehehehe..so, dia tak nak bergambar..jd kitaorg amik la gambar candid dia..jgn mare arrr...





p/s: Thank's to andah, semoga dimurahkan rezeki..dan semoga kebahagian milik keluarga kita bersama...amin...



3 Komen Sahabat Saya:

Mohd Soud said... [Reply to comment]

Time kaseh utk semua juga kerana kehebatan semua keluarga menjadi bahgia. Mari kita suburkan rasa kasih sayang antara semua semuga kekal sampai akhir hayat .. amin

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

andah tu yg kembar mak ko tu ke? tetiba rasa nak tanye camni,ehehe.

sape yg malu sgt nak posing tu?ya ke.ceh ceh.sejak bila ya jadi pemalu ni

Sricahaya said... [Reply to comment]

Andah:amin...

ummu:a'ah, andah tu kembar tak seiras mak aku..ya la..sapa lagi..ni dia tak tgk lagi ni..kalau dia baca sure dia mare..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails