Followers

Thursday, June 17, 2010

Cameron Highlands-Taman Rama-Rama

Salam..

ok..kita sambung balik cite pasal Cameron Highlands, kalau nak tahu cite sblm ni klik SINI dan SINI yer..sila jgn boring ok..hehehe..

Lepas puas kat ladang strawberi, kitaorg gi Taman Rama2..Tiket Masuk tak salah aku, dewasa Rm5 kot, kanak Rm2..tak salah aku laa..sbb bkn aku yg bayar..hehe..malas nak taip bebyak..biar gambar yg menceritakan segalanya..cewaahhh..hihihi


ni ada gambar kat ladang strawberi sikit lagi..kakak mmg suka dapat aiskrim ni..aiskrim strawberi..sedap...

kakak n pak su dia...

Me..

Lepas amik gambar berdua kat atas tu...kakak pun berkata: " Kakak pun nak jugak.."hehehe..tu yg amik gambar bertiga tu..si adik tgh tdo..
aku n kakak..tak hbs lagi aiskrim dia...

Gambar ni dia posing sendiri ok..tak de sapa2 yg ajar...time ni nak balik dah..

dah nak balik baru adik bgn..sempat bergambar je ye dik..


Ni kat Taman Rama-Rama..selain ada rama-rama..ada macam2 binatang kat sana..tapi aku tak amik la semua gambar2 binatang tu..amik sikit2 jerk..

Besarkan Rama-Rama ni..macam2 warna...

Kakak n Ayah n Mama..adik kat uwan..

Ayah pegang rama-rama..

Mama pun nak gak pegang..hihi tgh tahan geli ni..

Tgk laa muka umairah tu..dia cam tkt, tapi nak pegang gak..hehehe

Mak, Abah n adik2ku..


di antara binatang yg ada..bwah belah kanan tu katak tau..aku tak penah jmp katak cam tu..besar lak tu..ulat gonggok dia besar, kumbang tanduk pun besar gak..


Culik kura2 sekejap utk bergambar..

Ayah berposing kat pokok kaktus..



ok..dah selesai kat Taman rama2..ni pun sebahagian je gambar..penat nak edit..hihihi byk sgt..lepas ni kat Gunung Berinchang..hehe..next entry yerk..janji..hihihi..


p/s: ada ke nak layan cite aku ni..hehehe





2 Komen Sahabat Saya:

::Mamalyna:: said... [Reply to comment]

syoknyer p cuti2...tak penah sampai lagi ke cameron...tak sanggup nak tempoh jalan bengkak bengkok tue, heheh

Sricahaya said... [Reply to comment]

best kak, sonok..jalan dia tak la teruk sgt pun..cuma 1 jam lebih je nak naik..hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails