Followers

Monday, June 21, 2010

Cameron Highlands-Hari Ketiga ( Last )

Salam...

Sambung cite kat Cameron Highlands ari yg ketiga..lama tul aku nak hbskan cite pasal kat Cameron ni..hehe..yelaa,kenalah selang2kan entrykan, nanti kalau asyik keluarkan entry Cameron je kang korang boring lak..hihi..

Hari yg ketiga, seawal kul 6 lebih kitaorg semua dah bgn, bgn, siap2 mandi, sarapan, kemas segala, dah siap semua, kul 8 pagi kitorg dah turun, aku gi pulangkan kunci apartment..so, bermulalah perjalanan balik kitaorg...waktu balik tu, cadangnya nak gi tempat Lebah, tempat Madu dibuat..tapi apakan daya masih tutup lagi..so, kitaorg terus gi Ladang Teh, tu pun tutup gak, pukul 9 baru bukak, so,amik gambar jer laa...,keylaa..jom tgk gambar, gambar akan menceritakan segalanya..


Pemandangan diawal pagi..tebal tul kabus..sejuk sgt tau time ni..

Pemandangan di Ladang Teh..


Ayah n adik..


Mama n adik gak..


Bondaku, kakak n mama..3 generasi ni..hihi


Kakak n Mama Ya dia..


Lepas hbs bergambar kat Ladang Teh tu..kitaorg terus turun...sampai la kat Lata Iskandar, kitaorg berhenti jap kat situ, motif?? apa lagi...amik gambar laa...cantik air terjunya..kitaorg semua gi kat tempat air terjun tu, abah aku je tak gi..dia duk kat kedai goreng pisang..hihi


Gambar aku n familyku..


Bondaku n adik2ku...

Bonda ngan adik2ku lagi..

Cadang nak amik gambar family aku ngan bonda jerk, tapi dorang2 ni pantang jer tgk kamera, suka menyelit...tak nampak muka bondaku itu..

Adik nangis kena air...sejuk kot..si kakak dah selamat mandi..ngan selamba dia bukak baju segala..tak tahu sejuk tul kakak ni..dapat la dia mandi 5-10 minit..nantilaa mama bawak kakak gi mandi2 yer..

gambar kami sekeluarga..abah je tak de..

Maka dgn ini berakhirla sudah cite kami bercuti di Cameron Highlands..cewahhh...hehehe

p/s: sonokkan sesekali bercuti ramai2..


5 Komen Sahabat Saya:

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

suka tgk gambar mak ko ngan adik2 ko pakai tudung labuh
sejuk mata memandang
tu sapa eh, shahmina ngan shahirah ke?
ko bila nak pakai balik tudung labuh :P

memang sonok dpt bercuti ramai2 camni.aku ni ntah, sorg ke sana sorg ke sini,sorg bz,sorg keje.takdenye nak gi cuti sama2.potret sekeluarga pun takde :(

Sricahaya said... [Reply to comment]

dari kiri, anis mak aku ngan shahmina laa..dorang pakai tu sbb ayah aku tegur, hehe tu yg bt balik tudung labuh tu..
aku?? tah la mu, mmg cam nak pakai balik,tapi nanti laa..hihihi

tulaa,tapi gambar ayah aku yg takde..tapi ada satu tu gambar kat taman rama2, semua ada kot..

ko rancangla mu, sesekali bercuti reramai..

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

payah dah tua2 semua nak rancang ke sana sini, memasing ada je alasan. baik kumpul duit pi bercuti sendiri,haha.

aku tunggu ko kembali ke zaman azzafirah :)

Sricahaya said... [Reply to comment]

susah2, jom jenjalan ngan aku..hihihi..

ke zaman az-zafirah??? apa yg terjadi waktu itu..hihihi

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

kalau ko ajak, aku mau je join, wahahahahaa. makcik sukoooo

ala,jaman azzafirah - jaman pakai tudung labuh la :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails