Followers

Friday, June 25, 2010

Coklat ber'KISS'

Salam...

Cite ni dah lama dah sebenarnya..awl bln ari tu..sebln dah terperam..hihihi...cantikkan coklat yg berKISS ni?? pandai tul org yg bt ni kan..nak makan pun sayang...mana aku dapat coklat tu??aku dapat coklat ni dari kenduri kawin member baik abgku..kira gift dari pengantin laa..dlm paper beg tu ada coklat ni, sapu tgn ngan cawan kecik..comel je cawan tu..



ni la pengantinnya..lawa isteri dia..org jauh, org Kelantan..
tak byk pun amik gambar pengantin, si kakak ngan adik dah nak bt cam umah sendiri...sblm apa2 terjadi, baik kitaorg balik..hehehe..lagipun umah pengantin ngan umah mak mertuaku tak jauh pun, sebelah2 jerk.. :)


p/s: teringat masa jadi pengantin, time nak makan beradab tu, tak lalu rasanya..dah selesai semuanya baru rasa lapar...hihi




2 Komen Sahabat Saya:

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

ko nak cokelat sedap2 gitu?gi tempah ngan akak ipar aku :P (promote ni)

usya contoh kat blog dia.ada dlm blog list aku. blog "oppa sye-syeh"

Sricahaya said... [Reply to comment]

oooo..ada yeh?? nnti aku usya..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails