Followers

Wednesday, June 02, 2010

Gelagat adik beradik dlm keta...

Salam..

Kejadian ni semasa aku dari Banting nak balik Desa Coanlfields, dulu masa anak sorang, aku leh lagi duk depan..skg ni anak dah dua, kenalaa duk belakang..sbb apa?? sbbnya bila aku duk dpn, dah tentulah aku pegang zahirah, kalau letak zahirah kat carseat dia di belakang, nnti dia nangis..sbb dia rasa keseorgan kot..hehehe...agaknya laa...bila aku pegang zahirah, nanti mula laa si Umairah menyelit nak duk gak sebelah aku..dah la kat dpn tu sempit...ishhhh..rimas tul aku..so, bila aku duk belakang, aku letak zahirah kata carseat dia, umairah bebas laa, kejap duk belakang sebelah aku, kejap duk depan, kejap kang duk tetengah..ishh..anak2..aku yg tgk dia pun letih..dia tak letih2.. erm..dah nama pun budakkan?? tahu main jerk..bila letih kang tdo la dia..

sambil ke depan ke belakang..mulut pun tak reti nak diam..ada je soklan2 cepu mas utk aku atau ayah dia..tapi sonok gak aku, tak la boringkan..kekadang tu dia menyanyi..lagu apa nak tahu?? selalu dia nyanyi lagu hafiz, noktah cinta, skg ni suka nyanyi lagu ibu..ibu..bapak..bapak.., nanti kang dia tukar lagu mila plak..tah bila laa dia dgr lagu2 tu semua..agknya dgr kat astro kot.. kekadang tu bila dah penat menyanyi dia selawat lak, nasyid hasbi rabbi, tak pun lailahaillallah.. kat bawah ni video dia melagukan ya zaljalaliwalikram..




video



Tgk la dia pakai tudung aku..aku ckp laa.." tu tudung mama la kakak, tudung kakak ni.." dia jawab pe tau.."kakak pinjam je la mama.." ermm..sabarjelaa.. :)

Setengah jalan dia dah bukak dah..panas katanya..padahal aircond punya la sejuk..hehehe


adik memula gelak je tgk gelagat kakak dia...lelama.....
dia pun tdo...penat gelak kot..hihi


p/s: sayang anak mama...

0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails