Followers

Monday, December 13, 2010

~Boleh Caya Ke Ni..~

*klik image utk lebih jelas


Bila bukak email, macam2 email yg aku dapat yg tah pape tah..salah satunya email cam ni..blh caya ke dapat duit byk cam tu...kalau la betul, kayo den...tak yah keje..duk umah...tapi apa motif dorang bt cam ni yerk?? korang dapat tak email cam ni..? aku byk...kekadang malas nak bukak email..nak delete bgai...lagi satu email cam kat bawah ni...


*klik image utk lebih jelas

rasanya pagi tadi elok jer aku masuk maybank2u, tak de lak dia kata kena block..
tkt nanti email tu bebetul aku lak yg tak caya..coz byk sgt yg email penipu...



6 Komen Sahabat Saya:

az rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

tipu aje ni..rina kalau dapat email gini tak bace, terus delete..salam trash sekali rina delete..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@az rina a.k.a jaijina

tu la tu..gila byk duit dorang kalau dorang nak bagi..

echa said... [Reply to comment]

semua tu tipu semata2...nak ambik duit org ngan cara mudah..akak,jgn percaya sgt ngan benda2 cam nie....

E.d.Y said... [Reply to comment]

tipu ni..bahaya skrg...habis duit kang

Sricahaya said... [Reply to comment]

@echa

tu la tu..baik hati tul kalau nak bagi beribu riban..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@E.d.Y

hehehe..tu la tu..duit bertambah tak pe..ni kang tetiba je susut..parah lak nanti..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails