Followers

Monday, December 06, 2010

Bahasa Pelat Anak..

Gambar sekadar hiasan..


Korang bosan? meh baca cite kat bawah ni..hihihihi..

Satu petang yang hening…aku (selamat bin dol ) duduk berehat2 di depan umah sambil menghisap rokok jenama Thailand(murah skit) huhuhu..sementara itu anak ku yang berusia 3 tahun sedang bermain2 di ruangan tengah…aku lihat dia tersenyum sorang2..ape lah yang dia pikir agaknyer…isteriku?ade kat dapur nun..memasak. bahagia kan famili ku ini…isteri ku mmg ckup rajin memasak, anak ku pulak petah berkata2 menghiburkan kami sefamili..alahai…aku senyum sorang2 gak bangga memiliki famili ni….





Tgh aku dok senyum2 tetibe anak aku dtg…’abah..mak nak cerai…’


Aku tersentap..mata ku otomatik bepinar..rokok tetap maintain kt mulut..





Tetibe je dia nak minta pepisahan??? Aku ni bkn insan yang lemah,cukup nafkah zahir batin kat bini aku tuh.


Umah ni pun aku beli pakai nama dia...(aku beli je...dia yang bayar..hehehe) pas tu keta kt depan umah tu mmg aku dah habis bayar pun khas utuk dia (kancil 660 thn 1999)hape lagi yang kurang..dengan panas kepala ni aku terjah dia kat dapur





’YAH, APE KURANG KE KASIH SYG ABE KT AWOK?, APE ABG NI TAK HENDSOME LAGI
KE SMPAI AWAK NAK MINTA TUUUU!!! TERGAMAK AWAK WAT ABG MACAM NIE.....!!!!’





Ape nie bang....susah sgt ke nak bagi?





YAH! AWAK JGN UJI SAYA!





Iye lah..lau berani buat lah...





YAAHHHHH......AWAK MELAMPAU! Kaki aku dah mengeletar,peluh menitik2,idung aku kembang kempis,kat telinge aku dah terdengar2 lagu Anang..jari jemari dah sejuk...sanggup kah aku ucapkan perkataan itu....





Iye..buat lah bang OIIIII...saya nak masak gulai ni g lah ambik serai tu cepat..boboi tak cakap kat awak ke...





HAH SERAI??????? Betuah punyer anak...pelat....





Ceyai Vs cerai...


B carefull ngan bahasa anak anda...


Jgn biarkan hidup anda diselindungi Misteri....


Hihihihik hukhuk


12 Komen Sahabat Saya:

::Mamalyna:: said... [Reply to comment]

hehehe... tak pasal2 dapat marah free kan..hehe

Fadzlin said... [Reply to comment]

hahaha,kelako la shida..ni rekaan ke apa ni?hii ilang jap stress org ni:)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@::Mamalyna::

hehehe..tu la tu..pelat anak punya pasal..

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply to comment]

is.. salam.. wow, bhaya laa.. ceyaii n serai:) tp mesti ur daughter tu bijak kn? smpai tergelak fifiey baca.

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Fadzlin

cerita je lin..tak tahu la kalau mmg terjadi..hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

@FIFIEY LYCHEE MARATION

tu la tu..ayah kena faham betul2 maksud anak..hehehe

lia said... [Reply to comment]

;p

wat tersenyum sorg2 time ngantuk ni he3..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@lia

hehehe..tula..

Mata Hati said... [Reply to comment]

adoiiilah..lawak jer...hihihi

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Mata Hati
hehehehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

kelako tol la budak2 zaman la ni

Sricahaya said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥

tu la tu..huru hara bapaknya dgn anak ckp mak nak cerai...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails