Followers

Monday, September 20, 2010

~Sebelum 1 Syawal~


nila dia lampu lip lap yg telah dipasang...hehehe...seronok kakak bila ayah pasang lampu lip lap ni...



ni lak time kakak main bunga api...kesian plak tgk kakak, asyik tgk org main jerk..so, beli la bunga api sikit..bg dia main..bkn main sonok dia...tapi dia main tu cam takut2 jerk..



ni lak gambar adik..adik, aku bg main mercun pop2 jerk..pandai dia baling..tapi sekejap jerk..pastu dia nak bunga api, agaknya cam best je tgk kakak dia main bunga api..tu yg ayah dia bakarkan bunga api..tapi pegang sekali la tgn dia..kalau tak, nak di pegang apinya...bknnya tahu takut adik tu...hehe

p/s: gambar raya esok yerk.. :)




6 Komen Sahabat Saya:

LYaFRINA said... [Reply to comment]

lip lap lip lap..
meriahnya psg lampu tu.. rmh lyapon psg mlm raya.. mlm tu jugak bru beli..

mlm raya tu lya berasak kat rmh tukang jhit.. tgu dia siapkan bju lya& asya utk dpakai pg raya.. rasa geram sbb lya htr bju tu bln 5 lg.. bju org y htr lwt dr tu dpt pula dia siapkan..

echa said... [Reply to comment]

sukanye tengok budak2 nie main bunga api...tingat waktu kecik2 dulu

Sricahaya said... [Reply to comment]

lya: mmg meriah bila pasang lampu lip lap ni..maklumla, kat rumah cam saya duduk ni nak pasang pelita tak de tempat..so, pasang lampu lip lap je laa..hehe

yeke...ada gak cam tu yek..nasib baik dia leh siapkan bj raya lya & asya, kalau tak sian asya..

Sricahaya said... [Reply to comment]

echa: tulaa..mmg teringat time kecik2 dulu..sonok..tu yg bg anak main gak, biar dia rasa keseronokkan hari raya..tapi kena awasi laa dorang main..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

mmg meriah kalau rumah ade lampu lip lap nih..dulu kalau tgok rumah org ade lampu ni, kite pon nak ade jugak..sampai suruh mak belikan..

balik kg haritu sempat jugak main bga api, kasi tunjuk kat echa..tp lupe plak nak snap gamba..

Sricahaya said... [Reply to comment]

rina: tulaa..rasa la gak kemeriahannya bila pasang lampu lip lap ni..

tu laa..suka kakak dpt main bunga api..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails