Followers

Friday, September 10, 2010

~Salam Aidilfitri...~

Ini Entry Melekat Ye Sehingga Tibanya Syawal... :)

Salam...

Lagi beberapa hari je lagi kita nak sambut Bulan Syawal kan, nak jmp Bulan Ramadhan ni lagi, kena la tunggu thn depan..tu pun kita tak tahu lagi, kita ni berkesempatan utk jmp bulan ramadhan ni lagi ke tak...moga2 kita semua diberi kesempatan utk berjumpa lagi dgn bulan yg mulia ini dithn hadapan..

Buat Familyku, Sahabat2ku, Saudara Maraku, Kawan2 sekolahku, kawan2 Fb ku, kawan2 blogger ku..terimalah kad raya yg tak seberapa dari saya ni khas utk korang semua...jgn malu2 amik dn tepek kat blog korang yerk.. :)



Dgn ini saya ingin memohon ribuan kemaafan seandainya pernah terkasar bahasa, tersalah kata, tersinggung hati, mohon dimaafkan yer..semoga ukhawah diantara kita berkekalan dan bertambah erat hendaknya..balik kg tu hati2 biar lambat asalkan selamat...kalau ngantuk berhenti rehat dulu...jgn biarkan dorang sambut kita dgn tangisan, biarlah dorang sambut kita dgn kegembiraan...ingatlah org yg tersayang...

Tak lupa juga bt suamiku yg tersayang..ayg mohon ampun dan maaf ye, seandainya ada kata2 yg tersinggung dihati..0-0 ye.. peace... :) * agak2 ada tak duit raya utk org yg awak syg ni..hihi


" Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin.."


p/s: esok last keje..ari khamis balik kg hubby.. :)

9 Komen Sahabat Saya:

mama c'fa said... [Reply to comment]

slamat hari raye.. berhati2 djln raye..minalaidilwalfaizin

♥MAMA♥ said... [Reply to comment]

slmt hr raya juga drpd mama sekeluarga buat shida sekeluarga ye...ampun maaf dpinta,mkn2 juadah raya tu ingat2ler kiter disini ;-)

Sricahaya said... [Reply to comment]

mama c'fa: insyaallah..sama2 la kita berhati2 yer

mama: thank's mama.. :)

ummumishkah said... [Reply to comment]

salam.. selamat hari raya! nanti ambik kad raya dari khawlah kay.. :)

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

nak duit raya boleh?

LYaFRINA said... [Reply to comment]

SALAM AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR & BATIN...

LYA AMBIK KAD NI.. JGN LUPA AMBIK KAD DR LYA PULA....
OK..KALO BALIK KG TU.. BERHATI-HATI YER

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummumiskah: nanti acik amik kad raya khawlah ye

ummu ishak: nak duit raya dtg umah..hehe

lya:sila la..insyallah..lya pun sama, jg kesihatan :)

aiDieNa said... [Reply to comment]

Selamat Hari Raya dari Bonda & Famili juga.. semoga berbahagia di samping orang yang tersayang..

~anna&anuar~ said... [Reply to comment]

slmt ari raye... maaf zahir batin...

uwaaaa... nak mintak address smule.. sbb address yg bagi ari tu, ilang.. soriiii....ni emel..plsss...

anna.anuar@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails