Followers

Wednesday, September 22, 2010

~Beraya di Puchong~

Salam..

Sabtu ptg aku bertolak dari Banting dlm kul 6.30ptg smp Ijok dlm kul 8.30mlm dua jam perjalanan..tu pun dah letih..camne laa yg smp 7,8 jam perjalanan yerk..mahu kebas punggong..hehehe

Ari ahad pg smp ptg ada je org datang..ramai la gak yg datang..sedara mara, kawan2 adik..lagi pun ari cutikan..kul 6.30ptg tu abah suh siap2 nak gi umah pakcik aku kat Puchong..kena siap cepat2, nanti tak leh nak kuar..hehe

Maghrib smp puchong, solat2 baru la bercerita...anak2 aku smp je dia nampak motor yg blh cas baterinya...pe lagi..naik la sampai bateri hbs..hehe..nasib baik cucu pakcik aku tak de..kalau ada mahu berebut...gambar tak byk..amik sikit2 jer..mlm tak rajin nak bergambar la..hehehe



kakak bawak, adik duk belakang..pandai lak kakak tekan mana minyak mana nak undur..



adik tgk bawah...smbil memikir cam ne motor ni leh jalan..



pusing2 sampai hbs bateri...nasib baik balik dia tak minta..hehe



adik peluk kakak kuat2..kakak nak bawak laju ni...



dari kiri: adik aku shahirah, thn ni spm..tgh2 tu aku la kan..kanan adik aku gak Jannah
belakang bondaku tersayang..



Kami berdua..



Kami lagi...



dari kiri: Ayahandaku, Bondaku, Makcik aku n Pakcik aku..( Abg pd abah aku )


Dari umah pakcik aku terus ke Kg Malaysia Tambahan, Sg Besi..gi umah adik ipar aku..masa tu dah mlm dah..kul 10.30 kot..masing2 dah layu..tapi sbb dah janji, singgah la gak..

Shahirah n Anis..sempat bergambar, time ni nak balik dah...



Sempat bergambar lagi..time ni aku dah masuk keta..kakak, tdo bgn balik..batuk2 muntah..baju spare bawah satu jerk..nasib baik la adik ipar tu ada anak buah lebih kurang baya umairah.. pinjam la baju dia...sampai umah dlm kul 12 tgh mlm kot..balik2 terus Zzzzzz...


p/s: Tetiba kenangan lama mengusik jiwa..


4 Komen Sahabat Saya:

az rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

nasib baik tak dimintaknye moto macam ni kan, kalau tak naye lah mama & abah dia..

sakan beraya nmpk, meriah..tahun ni rina tak beraya mane pon..

Sricahaya said... [Reply to comment]

rina, tula..nasib baik tak minta..kalau tak gugur rambut ayah dia..hehe

tu pun byk umah sedara2 tak gi lagi..

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

kalau ayah dia takde rambut, kompem macho, hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummu, ishh..tak naklaa..biar cam ne..dah cukup hensem bg aku..hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails