Followers

Monday, September 20, 2010

~Mula Bekerja~

Salam..

Alhamdulillah...selamat pergi dan kembali semula di teratak kami...smgg cuti, mmg kami hbskan beraya di rumah saudara2 yg jauh..tapi ada gak yg tak sempat pegi...dan mlm tadi baru balik ke rumah sendiri...letih mmg letih, tapi seronok berjalan raya...mlm ni or malam2 sok raya umah jiran yg dekat2 jerk..

Lepas maghrib semalam aku bertolak balik dari Ijok ke Desa Coalfields, sampai umah, abg parking tepi dulu utk keluarkan brg2 segala...dah siap keluarkan barang2, nak masuk keta kat parking, tetiba lak keta tu tak leh nak start..pelik sungguh...tadi elok jerk, tetiba lak tak leh nak start..puas start..ada bunyi, tapi tak leh nak sambung..cam tak sampai...sudaahhhh...dlm hati duk kata cam ne lah nak gi keje sok, dah la cuti semgg, tak kan nak cuti lagi...abg check2..abg kata pump minyak dia rosak..bila start, minyak tak naik..tu yg tak leh nak sambung..

Mulanya abg suh aku cuti, tak pelaa..EL la kan, tetiba pg tadi abg suh aku gi keje, dia yg cuti..dia anta aku gi keje..anta anak sekali, ptg kan dia amik..katanya dia nak cari barang tuk repair keta tu sekali...aku rasalah kan keta tu penat kot..hehehe..smgg berjalan..so, dia nak rehat ari ni..harap2 esok ok laa.. :)


p/s: nasib baik selamat sampai umah..kalau mati tengah jalan tak ke haru...
p/s2: cite pasal raya nanti aku upload satu2 yerk.. :)

3 Komen Sahabat Saya:

az rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

salam..samelah kite, hari ni baru stat keje..

alahai, kete rusak ye..hubby plak yg cuti ye..oklah tu kan, boleh pg repai kete tu skali..sakan beraya lah tu, kete majok..

Cik Bucken said... [Reply to comment]

kete rusak?huuu naseb bek x rusak tgh jalan, klu tepi jalan takpe..heheh

Sricahaya said... [Reply to comment]

rina: tu la tu..keta pun tahu penat kot..hehehe

cik bucken: tu la pasal..rosak tepi jalan..setelah sampai umah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails