Followers

Tuesday, September 21, 2010

~Di Pagi 1 Syawal~

Salam...

Org lain dah cite pasal 2,3,4 hari raya..ada yg dah hbs cite, aku baru nak cite pasal satu hari raya..hehehe..nak bt cam ne..masa tak berapa nak mengizinkan aku lepak lelama kat blog ni..hehe..oklaa..jom tgk gambar sambil aku bercerita..


Pg 1 syawal tu, masing2 sibuk bt apa yg patut..raya thn ni aku raya di Banting..so, kena laa tlg siap2kan juadah sementara MIL, FIL n abg tgh siap2 nak gi solat raya, cuma aku je tak dapat nak join..kalau aku gi, sapa nak jaga kakak n adikkan...hehe..akak ipar aku raya umah mertua dia, tghari baru dia balik beraya sini...adik ipar aku pun beraya di Seremban, umah mertua dia.. nasib baik laa aku beraya kat Banting..sekurang2nya meriah la gak kan dgn kehadiran anak2 aku tu..kalau tak sian mertuaku..sunyi sepi...anak2 yg dah kawin semua takde..yg ada sepasang adik ipar ku yg belum kawin..


Zahirah, di pagi raya..tgh tgg kepulangan ayahanda tercinta...
"mana lah ayah ni mama...lambatnya ayah balik.."


pandai posing..suka ikut apa yg kakak dia bt...


kakak dah pandai nak bermakeup..abis mama punya bedak n barang makeup segala...



kakak : meh kakak bedakkan adik...

adik pun diam je kena bedak ngan kakak

terkelip2 mata adik...



adik: mehlaa adik nak wat sendiri...
kakak : tak blh...nanti mama marah...




Gambar kenangan satu family..tudung adik tah mana tah peginya..


Gambar kenangan dgn FIL n MIL


Gambar kenangan dgn adik2 iparku...ni pakai timer...aku berlari duduk sebelah kakak, tu yg adik tgk tu..pelik agaknya tgk mama dia berlari..hehehe



kakak...kecik2 dah pandai posing..


adik..apa la yg sonok sgt tah...


Gambar org yg paling ku sayang....


ok..nanti sambung next entry yerk..



13 Komen Sahabat Saya:

lia said... [Reply to comment]

he3 baru nak tnya mana tudung c adik masa bergambar satu keluarga....

Selamat hari raya....

r|nA @ ja|j|na said... [Reply to comment]

alah takpe, raya sebulan sampai raya ke 30 pon boleh lagi baut n3 pasal raya..

puase sebulan, raya pon sebulan jugak ler..

Sricahaya said... [Reply to comment]

kak lia: mana tah dia letak tudung tu..pakai sekejap jer..pastu dia bukak..hehe..

rina: hehe..leh la sebln ni bt entry raya yerk.. :)

MummyEcha said... [Reply to comment]

belajar make-up dr mama yer.....??

LYaFRINA said... [Reply to comment]

kemain lg yer..siap b'make-up make up lagi...
cute!!

suka tgk pic last... sgt2 sweet

Sricahaya said... [Reply to comment]

echa: mamanya tak la bermake up sgt..just bedak ngan calit lipstik sikit..tu agaknya dia tgk n try..hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

lya: tu la tu..anak darakan..ada naluri nak cantik..heheh

tula..kita pun suka tgk pic tu.. :)

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

100% ikut pangai mamanye

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummu: yela tu mu..ikut acik ummu kot..sbb suka posing..hihihi

aiDieNa said... [Reply to comment]

Alahaiii.. cute lar gambar yg last tu..

Sricahaya said... [Reply to comment]

Tula tu..spontan kakak kiss ayah..

Mrs.fRss said... [Reply to comment]

alal chomel nye be2 pkai tudung siap makeup2 lg hihi ank pompuan kn mcm tu la.. cfa pun pntg ngk pkai bdak die pun nk gak hih

Sricahaya said... [Reply to comment]

tu la tu..skg ni kena letak tinggi2..kalau tak hbs bedak mama dia kerjakan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails