Followers

Thursday, September 23, 2010

~Raya Ke 4 & ke 5~

Salam...

Sambung balik citer raya..hehehe...Raya ke 4 & ke 5 aku tak gi memana pun..cuma gi umah pakcik2 n atok2 sedara yg dkt2 ngan umah jerk..belah ptg duk kat umah, melayan tetamu yg datang..time ni kat ijok lagi tau..blm lagi blik umh sendiri..ptg raya ke 5 tu aku balik ke Banting balik, menghabiskn raya kat sana..cadangnya ptg khamis tu nak gi PD, umah mak lang aku..tp tunggu family dari Ijok dtg Banting..tapi disebabkan dorang smp dah lewat mlm dlm kul 10mlm, kita org gerak gi PD esok paginya hari jumaat..


Zahirah..cam jepun.. :)


kakak yg pandai posing..ada je gaya dia...



tgk la tu...ishhh...suh snyum betul2 dia bt memek muka...



mama n kakak..



kakak: sayanggggggg mama...

mama: mama pun sayanggggggggggg kakak...



kami bertiga...adik tgk tgn kakak bt peace..dia pun bt peace gak..



buah hati pengarang jantung aku...ni la gambar dorang berdua yg ok..



mama n adik...sian ayah, nampak dari belakang jerk..


p/s: anak2 aku ni kan, bila aku duk depan semua nak duk depan...bila aku duk belakang, semua nak duk belakang..nak berkepit gak ngan mama dia ni..hehehe


0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails