Followers

Thursday, September 02, 2010

~Bila Office Tiada Elektrik~

salam...

ari ni cam malas nak update blog..lagi pun keje leh thn byknya..nak kena siapkan mgg ni gak, maklumla nanti cuti panjangkan..hehe..tgh2 khusyuk bt keje pg tadi, tetiba api tak de..nasib baik semuanya dah disavekan..kalau tak haru tul...memandangkan api tak de, dan tak de apa nak di buat, kul 12.45 tghari tadi aku gi Sg Buloh, niat dihati nak beli bunga...kat rumah tu tak de sekuntum bunga pun..so, aku nak la cari bunga utk jd penyeri utk rumah aku sikit hehe..ni bunga contoh yerk..nanti bila aku dah deco bunga aku, aku letak sini..tu pun kalau aku rajinla...heheheh


*image frm google

pastu, singgah jap econsave, cari lampu kelip2...si kakak dah pandai, " ayah..ayah..pasang la lampu kelip2..." ari tu dah beli dah, tapi 140 lampu jerk pendek, ada muzik sekali..ni ayah suh cari yg panjang sikit..pusing2 kat econsave tadi jumpa la lampu kelip2 ni panjangnya 10 meter 300 lampu 8 funcion, cuma rm 13 sajok...lampu yg pendek tu pasang kat atas, yg panjang pasang kat garaj..


gambar dari pakcik google gak..lebih kurang cam ni laa lampu dia...tak kisah laa..janji anak2 suka bila tgk lampu kelip2 ni..hehe


p/s: aku balik opis jer dah ada api balik..hehehe..tapi mood utk buat keje dah kureng...sambung esok je la kan..hehehe

p/s2: petang ni ada majlis buka puasa kat opis Keramat, tak tahu la nak gi ke tak..


4 Komen Sahabat Saya:

lia said... [Reply to comment]

Last 6y pnh jd mcm ni, electric xde kat opis.. Wah, sakan kami suka tp lat 5minit pastu da ok.. Ha3 baru ingt nak balik, da x jadi

Sricahaya said... [Reply to comment]

kak lia, TNB buat gimik je tu..hehehe

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

sebab ko kuat sgt ngulor. asyik blogging je tu yg blekaut

Sricahaya said... [Reply to comment]

oit..sorry sikit yerk..hari jumaat jerk aku kuar..
keje dah mmg depan komputer, sambil menyelam minum ari laa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails