Followers

Tuesday, August 24, 2010

~Jom Join Kempen 1 Blog 1 Bendera~


Salam..

Pg2 buka blog..tgk kat cbox ada sahabat ajak utk join Kempen 1 Blog 1 Bendera..yelaa, bln ni kan bln kemerdekaan, rasanya blm terlambat lagi kalau kita nak join..kalau korang nak join leh la klik SINI




5 Komen Sahabat Saya:

LYaFRINA said... [Reply to comment]

lya pon dah join... :- )

Cik Bucken said... [Reply to comment]

hehhehe semngat ini yg kite perlukan!!!^_^

Live. Love. Laugh. said... [Reply to comment]

wah, baguslah kalau ada semangat patriotik dalam diri. zaman sekarang yg orang tau, merdeka...cuti..yg lain2 dah tak amik pusing...

az rina a.k.a jaijina said... [Reply to comment]

wah, semangat patriotik ni..bagus²..nnti saye pon nak join gak ni..

Sricahaya said... [Reply to comment]

lya: Semangat merdeka.. :)

Cik Buken : apa lagi, jom la join..

Live.Love.Laugh: tulaa..skg ni pun blh di kira kereta yg lekatkan jalur gemilang..tak byk..

rina: jom2 kita join reramai.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails