Followers

Wednesday, August 25, 2010

~Berbuka Puasa Di Asrama Damai ( Update )~


*image frm google
Salam..

Petang ni aku tak masak..coz ptg ni opis aku bt program berbuka puasa bersama anak2 yatim di Asrama Damai, Kuang. Tak jauh pun dari umah aku dlm 10 minit jerk..jap gi balik amik anak, smp umah siap2 smbil tgg abg balik. Dlm kul 6.45 or kul 7.00 gerak gi Asrama Damai...

update..

aku gerak dari umah kul 7.10mlm, smp kat Asrama kul 7.20mlm, smp2 terus berbuka..hehehe..menu mlm tu Nasi Tomato, Kambing bakar..mmg sedap..pastu ada kuih muih sikit..anak2 aku, Umairah & Zahirah mkn sekejap pastu main..duk lari sana, lari sini..suka ati la nak oiii..janji kamo bahagia..


tgk la tu...si kakak panjat tiang..pastu si adik pun ikut panjat..



seorang hero, 2 org heroin..duk main lari2..




Nasi Tomato...gambar ni aku search frm google..mlm tadi tak dan nak amik pic makanan...lebih kurang cam ni gak laa...




kambing bakar...mmg sedap...cicah ngan sos lada hitam...tp aku tak makan byk la, sekadar merasa jerk..



see....kambing tu dah tinggal tulang & kepala...



lepas solat, duk luar jap..pastu si kakak nampak anak2 yatim duk main kat taman...anak aku dah nampak taman, dia pun nak main..nasib baik la leh mkn pujuk lagi..hahaha...



time ni nak balik dah..sempat lagi posing kakak ni...tu pun puas la duk pujuk suh naik keta...hehe.. sampai umah lebih kurang kul 8.45 mlm..sekian..


p/s: ni je la yg sempat amik gambar..gambar sendiri pun tak dok..


2 Komen Sahabat Saya:

r|nA @ ja|j|na said... [Reply to comment]

bestnye dapat berbuka ngan anak² yatim..berkat tu..semoga dorang happy hendaknye..

Sricahaya said... [Reply to comment]

tulaa..walau pun anak yatim ada gak yg yatim piatu, tp dorang happy bila ada yg merai & mengingati dorang..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails