Followers

Friday, July 02, 2010

~Menu Bukak Puasa~

Salam..

Semalam (Khamis) aku ngan abg ku puasa, balik keje je terus aku siap2kan bahan utk masak Ayam Masak Merah..tak sempat nak masak dua tiga jenis lauk, si adik dah merengek minta disusukan..mmg tiap kali balik, aku susukan adik dulu, tapi ari tu aku puasa, tak laa aku susukan adik, aku masak dulu..tu yg merengek tu..so, sempat masak lauk ni jerk laa..


Baru Siap..ni pedas sikit, ada 3 ketol ayam goreng tak pedas utk kakak n adik..



dah siap..tak de sayur campur, aku taruk kacang panjang jerk..hihihi




3 Komen Sahabat Saya:

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

ada entri masak2 cam aku gak,hehe :p

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

pssst yati,ngape asyik pakai shawl yg sama je :p

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummu: yati mana ni mu..?? hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails