Followers

Thursday, July 01, 2010

Contest Posing Paling Cun!!!!



Salam..petang2 ni aku nak join contest anjuran IbuDini, tarikh tutup contest ni 15 Julai 2010, kalau sesapa nak join leh klik kat SINI yer..

Dgn ini saya sertakan kedua2 gambar anak saya.. :)

Gambar 1
Afiqah Umairah, 2thn 8 bln

"Gambar ni diambil di Ladang Starawberi, Cameron Highlands..tetiba lak si kakak suh amik gambar dia posing..aku pun snap laa..hehe"


Gambar 2
Afiqah Zahirah, 1thn 2 bln

" Gambar adik ni di atas Puncak Gunung Brinchang, Cameron Highlands. Sebelum aku amik gambar adik ni, aku ngan abg aku yg posing dulu..tetiba si adik ni jalan terkedek2 gi kat tempat tu dia pun nak posing sama..bdk skg ni kecik2 lagi dah pandai...hehehe..tgkla tu comot makan coklat.."


p/s: Good Luck For Anak2 Mama..:)

2 Komen Sahabat Saya:

adiezaqistina said... [Reply to comment]

ibu dini mai check....hmm cutenyer...insyaallah

Sricahaya said... [Reply to comment]

ibu dini, thank's yer..moga2 ada rezeki.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails