Followers

Monday, July 05, 2010

~WaterMark~

Salam...

Sonok tul aku ari ni...sbb dah ada watermark..
Cantik je tgk bila watermark ni letak kat gambar..cam kat bawah ni..hehe



Contoh1

Contoh 2


Contoh 3


Contoh 4

Nila diantara beberapa watermark yg aku beli kat SINI..byk watermark yg cantik2..lagi pun senang nak berurusan ngan K.Eya ni..kalau korang nak ada watermark sendiri leh laa tgk2 kat blogspot kak yea tu..:)

2 Komen Sahabat Saya:

bizzonline said... [Reply to comment]

mekaseh banyk Shida..promo akknye watermark...hehe.
akk copy link entry ni ye,nk bubuh kat link promo eybizz..hehe

Sricahaya said... [Reply to comment]

blh akak..sila2..
sesama..jasamu dikenang.. hihi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails