Followers

Thursday, July 08, 2010

~Kenduri Kawin Di Jelai~

salam

Bz betul ari ni..ramai lak tu yg cuti..nak tak nak kenalah cover keje orgkan..n keje aku tak terbuat..tapi tak pelaa..tolong menolongkan amalan mulia..nak update blog pun tak sempat2..smlm dah la tak update..sbrjelah...

ermm..ni aku nak cite pasal aku gi kenduri kawin kat Jelai, N9 ari sabtu ari tu...jauh tu..jumaat mlm tu kitaorg bertolak dari umah ke Seremban, rumah makcik aku belah abah..tdo sana, dlm kul 10 pg kitaorg gerak gi Jelai..kalau ikutkan dari Seremban ke Jelai tu tak la jauhkan..ni kitaorg smp sana kul 01.30ptg..huhhh..kematu punggung..hihihi...sedangkan aku ari tu, bln bape tak ingatla, gi Jelai gak kenduri sepupu belah abg aku, dari Banting ke Jelai 3 jam jerk..ni dari Seremban ke Jelai 3 jam 1/2..adik aku la ni, tah mana2 tah dia pusing..tapi alhamdulillah laa smp gak kitaorg kat sana..

ni adik beradik bondaku..n sepupu2ku


adik aku, zahirah n me..


Penangan Bola..muka tak cukup tdo..

Umairah n mak cik n pak ciknya..


Pelamin pengantin...cantik..



ni nak balik dah..


ni la pengantinnya..serba merah..


zahirah tak nak dukung dah..exsen ank berjalan sendiri..

Balik dari Jelai, singgah Kuala Pilah jap, pastu terus ke Seremban..Lepas Magharib kitaorg gi Port Dickson, Umah Makcik belah mak lak..tdo sana..sbb esoknya nak gi Mandi Laut..yiiihaaaa..hehe


p/s: abg aku tak ikut, dia gi balik Banting,anta adik bongsu dia masuk UPM

0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails