Followers

Monday, November 16, 2009

Kek utk Kakak

kejadian ni sebenarnya ari jumaat lepas..tapi baru ari ni nak bt n3 pasal ni..hehehe..suka betul kakak bila ayah balik bawak kek utk dia..kek gambar spongebob..nak beli gambar upin ipin tak de lak..takde laa sambut beria..cuma kita org berempat je...cuma mlm sabtu tu..mak sri btkan kek ngan donat coklat utk kakak..tapi tak sempat nak amik gamabr pun..jom layan gambar yg ada..



kek spongebob utk kakak...


nak tiup lilin gak...


nak potong kek sendiri...

mkn aiskrim...
kek tu pun bknya besar sgt pun..cukuplaa utk kitaorg..tu pun berlebih..saje nak bagi kakak happy..insyaallah kalau ada rezeki nanti mama bt majlis utk kakak yer..


*dah siap bentang tilam segala..al maklumlaa mlm pun kan..abaikan tilam kat belakang tu yer..

3 Komen Sahabat Saya:

ummu ishak said... [Reply to comment]

Selamat Hari Lahir kakak!

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

Happy belated birthday...comotnya mkn heheh tp menten cute!

Sricahaya said... [Reply to comment]

ummu: tima kasih acik ummu..

eliza: tulaa..nak suap sendiri..semua nak bt sendiri..konon2 dah besar la tu hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails