Followers

Wednesday, March 23, 2011

~Tahniah bt Adikku Shahirah~




Salam..

Tahniah bt adikku shahirah, mendapat result SPM yg cemerlang bagi aku..walaupun tuan punya badan tak berapa puas hati dgn result SPM sendiri....syukur la dgn apa yg kita perolehi...kita dah usaha menjawab soalan dgn sebaiknya dan bertawakal kpd Allah..dan skg dah dapat resultnya...tu la keputusan yg kita usahakan selama ni..syukur alhamdulillah la kan..byk gak A tu..apa pun..bila masuk Universiti nanti..tingkatkan usaha lagi utk dapat yg terbaik okey..


* Alhamdulillah..tetamu yg aku tunggu2 hadir jua tadi...hehehehe...bkn tak nak, tapi tunggu si adik ni besar sikit... :)

7 Komen Sahabat Saya:

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

ooooooooooooooooooooooooo

aku tau dah

haha

takot ko ye

kalau ye aku tolong tepuk tangan ;p

MummyEcha said... [Reply to comment]

tahniah tuk adik shahirah.....:)

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

hahaha..sbrjelah...tgg si kecik tu pandai naik tangga sendiri dulu baru leh tambah lagi..lagi pun kos perbelanjaan skg tinggi..

Sricahaya said... [Reply to comment]

@MummyEcha

Tq.. :)

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

suruh ya ngapal quran kat sekolah aku ni

Sricahaya said... [Reply to comment]

@Ummu~Ishak

ayah aku suh ya jadi cikgu...huhuhu

Huda said... [Reply to comment]

salam sis,

playtent tu ada lg. if masih berminat nnti balas email huda yer..maaf lambat reply sbb nye ikut husband outstation..tq :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails